{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning Nordsjælland
  • #1   23. apr 2013 Da jeg boede i allerød har jeg haft hest på stutsborg samt på hair så vis du vil vide mere om de 2 steder kan du bar skrive pb derudover har jeg redet på damgården i børstingerød kan det ikk passe det er det de hedder få kilometer fra stationen mod hillerød

  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #2   23. apr 2013 Jeg ville rigtig gerne have stået på Holmevang, hvis det ikke var for foldtiderne om vinteren! Ellers er der Trollemose. smiley

  • #3   23. apr 2013 Jeg står lige nu på stutsborg smiley Det har jeg gjort i over 2 år smiley det er vildt hyggeligt og der er 3 ridehuse kæmpe skov og mange udendørsbaner inklusiv springbane. det eneste dårlige er at hestene kun kommer en time på fold om morgnen.

  • #4   23. apr 2013 Jeg står på Trollemose nu smiley
    Hvor ligger Holmevang?


  • #5   23. apr 2013 Marie: Af den grund flytter jeg ikke derud.. Ville ikke kunne leve med, at min hest stod inde hele dagen... Ellers er der super lækkert, og min veninde Anna har hest derude - hun har cheval. Dejlige og glade mennesker derude smiley

  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #6   23. apr 2013 Hvis du kører mod Lynge skole, så ligger det på venstre side ved siden af Birkholm Plantage. smiley

  • #7   23. apr 2013 Øv, de har vidst ingen hjemmeside, ser det ud til. Ved du hvad de har af faciliteter?

  • #8   23. apr 2013 Hvis du ku tage bus til søvej 2, 3320 Skævinge, har vi super fine forhold på Ellekilde smiley
    Vi har dog ingen springbane, men spring materiel til fri afbenyttelse. Det skal bare fjernes efter brug smiley


  • #9   23. apr 2013 Det tager desværre en time med det offentlige... Men ellers tak for svar!

  • #10   23. apr 2013 Prøv at søge på "Stald Willert" - der står min hoppe

  • #11   24. apr 2013 Kommer ud og kigger på Stald Willert på lørdag smiley Smuk hoppe du har dig.
    Er du glad for at stå der?


  • #12   24. apr 2013 Super, så kan det da også være vi ses :). Og tak :).

    Det er det bedste sted i nærheden, som kunne opfylde alle mine behov (jeg har i hvert fald ikke fundet noget bedre).
    Hestene står på fold alle døgnets lyse tider, de bliver fodret med kraftfoder 2 gange dagligt (der går ca. 12 timer imellem de to fodringer, og det er Cool Performance fra Equisana de får, uden stivelse eller havre), de får wrap i boksen når de kommer ind (6-8kg alt after hvor stor hesten er, man kan tilkøbe mere hvis man ønsker for 2kr pr kg) og de har halm ad libitum på fold - om sommeren selvfølgeligt græs.
    Der er ridehus (20x40) ridebane(20x40 tror jeg nok), springmaterialle til fri afbenytelse, samt en militarybane som ikke rigtigt er i brug, men man kan aftale brug af den med stedets ejer. Der er adgang til én skov hvor man overhovedet ikke skal af vej, en anden skov hvor man skal lidt af vej, og Gribskov er heller ikke langt væk.
    Hestene står på halmpiller, vælger man fuldpas bliver der muget dagligt alle ugens dage, de får en ny sæk ca. en gang om ugen.
    Hestene bliver lukker ind og ud ved et udlukningssystem, og det fungerer faktisk udmærket. De kender allesammen rutinen og går 95% af gangene bare stille og roligt fra folden til boksen. Jeg har endnu ikke oplevet at nogen kom til skade eller lignende.

    Så ja... hvis der er mere du vil vide, kan du bare skrive en pb til mig. Jeg kan godt huske Corrado fra da jeg stod på FF - jeg havde part på Harald smiley


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #13   24. apr 2013 Tag derud og kig. smiley Planen var vidst, at de ville lave springbane og ny dressurbane. Sidst jeg så det, havde de lige fået bygget ny stald (sidste år). Gode faciliteter!

Kommentér på:
Opstaldning Nordsjælland

Annonce