{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

er super glad :D {{forumTopicSubject}}

jeg har lige fået et flip, hvor jeg bare ikke kunne lade være med at dele det med jer smiley
som nogle her inde nok ved har jeg haft mange ride problemer med min traver major, desværre.
Meeeeen... nu er det blevet SÅ godt at har faktisk sprunget på ham og redet ham UDEN nogen som helst problemer, er så lad, for havde virkelig været ude i på et tidspunkt at han måske skulle slagtes fordi at han prøvede at stejle mig ned og sparke mig, men nu er han så sød og år hjælp hvis jeg skal bruge det, er rigtig glad for at jeg flyttede ham, ja det er 40 km væk, men det er fandme også de km værd, han har ALDRIG opført sig så flot før, han er så dygtig, at jeg faktisk er stolt over at kunne kalde ham min hest, og har aldrig været det før (kun når folk har kunne lide det med hans øjne) men nu... nu er han jo meget som min drømmehest <3<3<3<3<3<3
ja, der vil sidde nogle og tænke "hendes hest kan springe, og?" og "hvorfor er hun glad for det?" og det skal jeg sige jer, det har været sådan at jeg slet ikke har kunne ride ham, han har "stejlet" og bakket ud af banen og snurret rundt og ville intet, og bare 2 måneder ude ved en (vil ikke nævne navn, da jeg ikke tror at man må?) og så kan jeg ride ham uden problemer og han høre efter selv om jeg er "nybegynder" og aldrig har sprunget før, osv. så ja, jeg er fandme stolt af ham!<3 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er super glad :D
Kommentér på:
er super glad :D

Annonce