{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridegjord
  • #1   13. jun 2013 Rider somme tider med en der minder ret meget om den, den er faktisk bedre end jeg troede!

  • #2   13. jun 2013 Den virker vel på samme måde som alle andre ridegjorde?
    -Eller er det kvaliteten du snakker om?

    Jeg har en noget lignende, og bruger den tit på tur, hvor det kun foregår i skridt eller galop.


  • #3   13. jun 2013 Ja, jeg mener kvaliteten.

  • #4   13. jun 2013
    En ridegjord skal man slet ikke ride i ;o)


  • #5   13. jun 2013 Hvis du agter at sætte bøjler i den, vil jeg ikke høre klynken, når hesten får rygskader, og jeg ved ikke hvad ... en ridegjord et ikke beregnet til stigbøjler, og der må absolut ikke lægges vægt i den, da presset fra rytterens vægt jo kun fordeles over et stykke på 5-6 centimeter - hvordan ville du ikke have det, hvis jeg tog et stykke sisal, lagde det over ryggen på dig og satte al min vægt i det? Ikke rart, en ridegjord er virkelig en opfindelse, jeg ikke kan forstå ...

  • #6   13. jun 2013 Har også kun tænkt mig at ride med den til tider. Er ikke så vild med at ride uden sadel, da jeg føler jeg falder af, men jeg syntes det er skide sjovt, derfor overvejer jeg en ridegjord, men som sagt, en jeg sjældent vil bruge.

  • #7   14. jun 2013 Det er nok den dårligste løsning, man kan finde på, selv hvis det kun er sjældent. Jeg kan anbefale dig at bruge et godt, skridsikkert underlag sammen med en elastikgjord - du rider uden sadel, men sidder langt bedre fast, hvis du ikke er vant til det. Og når du føler, du glider af, er der bare din balance, der skal trænes. Jeg kunne skridte, men ikke trave ret lang tid på Menja, fordi hun var dårlig til at trave kontrolleret og havde en rimelig stor trav, så av min mås. Til gengæld kunne vi galopere i solnedgangen ned langs stranden uden sadel - det er blot et spørgsmål om øvelse...

  • #8   14. jun 2013 Det er for at jeg har nogle stigbøjler. Og som sagt, vil jeg bruge den sjældent + i kort tid af gangen, så jeg vil ikke tro han får ondt i ryggen, og så skal der selvfølgelig være puder på, så trykket ikke ligger på rygraden.

Kommentér på:
Ridegjord

Annonce