{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode ridebukser
  • #1   18. jun 2013 Mit yndlingsmærke i ridebukser er Maddox smiley

  • #2   18. jun 2013 Hejsa
    Jeg har lige købt et par ridebukser i back to back, det er den model med elastikstykke ved anklen i stedet for det der velcro noget. Jeg købte dem i monthago rideudstyr og de var ikke specielt dyre, men nok nogle af de bedste jeg har haft. Dog har jeg heller aldrig købt de der vildt dyre nogle til over 1000 kr.
    De her kan jeg i hver fald anbefale. De er dejlige at have på og den lille elastik del i ankelen synes jeg er super fordi mit velcro altid bliver dårligt efterset par vaske, og så er prisen overkommelig. Og de krøller ikke ned i taljen. Så jeg skal i hvert fald selv have et par mere af dem.
    Jeg leder efter et billede, men kan ikke komme ind på deres hjemmeside på min i pad lige nu


  • #3   18. jun 2013 Er glad for mine back2back

    Og var MEGET glad for mine montar so jeg havde inden


  • #4   18. jun 2013 De hedder back 2back Nice Pro og fåes også i gymnastik og rideudstyr til 600 kr

    profilbillede
  • #5   18. jun 2013 Jeg er også glad for mine maddox. De er meget elastiske..

  • #7   19. jun 2013 Kingsland er helt klart min favorit! Jeg synes de er super gode elastiske og man hænger rigtig godt ved.
    Dem jeg har, går skindet godt op over knæene, så det ikke smutter ned ligesom på mange andre billige ridebukser.
    De er godt nok det dyre, men også meget holdbare og gode!
    Jeg kan klart anbefale Kingslands ridebukser! .-)


  • #8   19. jun 2013 Hej tusinde tak for jeres bud til mig:-)
    Jeg har lige købt nogle rigtig gode back 2 back ridebukser specielt tak til dig jeanette smiley
    Har også nogle pikur:-)


Kommentér på:
gode ridebukser

Annonce