{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

KS operation succes! {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Så nåede vi endelig til vejs ende med min hest, som blev opereret d. 5 marts 2013.
Efter lange og hårde og meget dyre 6 mdr kan jeg endelig vise jer et billede, hvor jeg sidder på min smukke hest - nu ganske smertefri smiley
Han har været så utrolig smertepræget, da vi red ham (jeg vidste selvfølgelig ikke det var KS). Torntappene er nu fjernet, ledbåndene og musklerne helet, og nu kan vi sige farvel til genoptræningen fra jorden og goddag til genoptræningen på hesteryg.
Vi skal nu bruge sommeren til at genoptræne ham med masser af skridt, bakker i naturen og frem og ned smiley Han skal lære at bruge sig - gøre sig lang, dyb og smidig og lære at det ikke gør ondt mere. Men hvor jeg er glad! Efter ikke at have siddet på min hest i SEKS mdr, kan jeg endelig vise et billed af en træt hest. Han bliver mentalt hurtig træt, og vi er endnu kun ved 15 min i skridt - lang vej endnu, men pyt - han har ikke ondt mere!! Rejsen her har kostet mig omkring 20.000 kr i alt for behandling, røntgen, operation, transport, efterbehandling osv - men det er pengene værd, når man ser, hvilket dejligt hesteliv min hest har fået - han er glad og smertefri smiley
Og endelig har han taget alt sin idealvægt på, han nyder græsset smiley

Nyd vores øjeblik smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KS operation succes!
Kommentér på:
KS operation succes!

Annonce