{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Dejligt når det går den rigtige vej ;) {{forumTopicSubject}}

Ja, her for ca. 2 måneder siden begyndte jeg at ride Maggie, eller, Waardhoeve's Ilona, som hun jo rigtigt hedder smiley Hun kan ses på min profil smiley

Nå, men sagen er den, at Mags her er 21 år gammel, og er ikke blevet motioneret regelmæssigt i de seneste år smiley
Jeg begyndte så at ride hende her for 2 måneder siden ca., da jeg manglede en pony til ridelejr i uge 27, efter den pony jeg skulle have haft med, ikke længere var min.

Maggie var MEGET tyk før, vi havde joket med, at hun sikkert var i fol, og ejer havde da også spurgt sin far om han havde haft hende til hingst, fordi hun var blevet så tyk smiley

Jeg begyndte jo som sagt at ride hende, og i går sad jeg lige og lavede en lille collage med billeder af Maggie, for at se om der var forskel smiley Og det var der smiley

(link fjernet)

Jeg kan i hvert fald se en forandring i hendes vægt smiley
Ridningen er ikke lige pæn på alle billederne, i know, (her tænker jeg selv det sidste billede, men ja, det er nu engang sådan ponyen reagerer på at se en masse spring, da hun elsker at springe, har stopsignalet i orden og alt det der, men ponyen bliver altså lidt opstemt af at skulle springe, og putter ikke martingal på hende, eftersom dette blev prøvet, men kunne mærke på hende, at det ikke lige var hende) eftersom hun går med hovedet oppe på nogle af dem, men har prøvet at finde nogle ens 'scenarier', så man bedre kunne sammenligne smiley
Folk siger jo tit, at det er lidt svært at sammenligne en hest, hvis det ikke er nogenlunde ens på billederne smiley

Og JA, normalt er ridningen meget pænere, bare lige for at understrege det, inden nogen flyver i flæsket på mig!

Andre der har noget lignende, hvor ponyen også bare har tabt sig, eller måske nogen der har udviklet sig i ridningen :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejligt når det går den rigtige vej ;)
  • #1   8. jul 2013 Hvis jeg skal være ærlig kan jeg ikke se den store forandring.
    Men det er jo også lige meget, hvis du føler i har rykket jer.


  • #2   8. jul 2013 jeg kan godt se en forandring fra billede 1 (ø,v til n,h)
    Hun er blevet mere muskuløs.. smiley det glæder hende.. og der er MANGE heste, der tager hovedet der op, når de ser spring.. smiley


  • #3   8. jul 2013 men nu, hvor du selv nævner ridningen/holdningen.. op med hovedet ven og smil til dommeren.. smiley

  • #4   8. jul 2013 Hvis du ser efter, kan du jo se, at hun på det første billede har noget af en vom, hvor den på det sidste billede er knap så stor?

    Jeg må da i hvert fald selv sige, at hun slet slet ikke er så rund længere smiley

    Og ja, Missen, det hoved er bare ikke lige til at få op x3 Skal helst sidde og kigge ned, for liiige at tjekke at jeg nu rider rigtig diagonal, eller hvordan hun går med hovedet, og alt det der smiley


Kommentér på:
Dejligt når det går den rigtige vej ;)

Annonce