{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccination og ridning .
  • #1   21. dec 2006 Det aner jeg ikke noget om, men du kan vel godt undvære at ride det ene døgn, så du er sikker på at det ikke er træls for hesten, men du kan da bare spørge dyrlægen når han alligevel er der for at stikke smiley

  • #2   21. dec 2006 I de fleste tilfælde betyder det nok ikke noget. Men jeg ville ikke gøre det. De bliver tit trætte og matte i det, kan få lidt ømme muskler, og nogen heste kan få det direkte dårligt, det er dog meget få.

  • #3   21. dec 2006 (link fjernet)

    tjek det her =D


  • #5   21. dec 2006 jeg har redet samme dag den blev vaccineret.. hesten må bare ikke få pulsen op at køre.. det har mine heste aldrig taget skade af.. smiley ehhe

  • #6   21. dec 2006 hej.. nogen kan godt blive lidt dårlige af det.. det kan mennesker jo os.. men en skridt tur sker der ingenting ved.. men se efter hvordan hesten har det inden du starter ud.. hvis den hænger med hovedet, så det ikke en gode ide.. så lad den få en dags pause..

  • #7   21. dec 2006 Hejsa..
    Vi har været så uheldige at en af vores køreheste blev mega syg efter vaccination..
    Vi kontaktede omgående doktor dyr og han kom..
    Han fortalte os at det var bedst at vente i 24-48 timer med at ride/køre en hest der er blevet vac..
    Nu ligger dette nogle år tilbage, men vi rører ALDRIG vores heste før efter 1½ døgn..
    For vi har set hvad det kan fører til..


Kommentér på:
Vaccination og ridning .

Annonce