{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Søren Graversen, Stald Søndergård, undervisning? {{forumTopicSubject}}

Nogen herinde der får/har fået undervisning af Søren Graversen?

Har overvejet ham som underviser, da jeg har hørt godt om ham, min mor har også selv fået undervisning af ham for nogle år siden, og siger også at han er rigtig dygtig smiley

Men er der nogen herinde der kender noget til ham, og evt. selv får undervisning af ham?

Nogen der ved hvad det koster pr. time, og om han køre ud? Og i så fald, hvad han tager pr. km?

Jeg har kigget på hans hjemmeside, men der står intet om hvad det koster, og om han kører ud.

Og jeg HAR brugt google, men kunne ikke lige finde noget om hans undervisning.

Nu er Søren Graversen jo et meget alm. navn i DK, så her er lige et link til hans hjemmeside, så ved I da hvem jeg snakker om smiley

http://www.staldsoendergaard.dk/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søren Graversen, Stald Søndergård, undervisning?
  • #4   31. jul 2013 Jeg har fået undervisning af ham et par gange, og kan varmt anbefale det. Han har virkelig styr på sin ridning og han kan forklare øvelserne, så de er lette at forstå.
    Vi er som regel mindst 10 ryttere, når han kommer, og det koster os 250 kr. for en halv time. Han kører så også et godt stykke for at undervise os.

    Og det bedste ved det hele er, at man virkelig kan se og mærke en forskel.


  • #5   31. jul 2013 Carina: Ups, lille stavefejl smiley

    Ja havde også lidt 'frygtet' at han ikke ville køre ud, når det nu kun er en person smiley
    Så må jeg jo se om jeg kan få nogen til at ville køre mig derud hver gang, eller finde andre der ville have undervisning af ham smiley

    Hvor mange tror du der skal være, før han vil køre ud?

    Og hvad mener du med 'som kan lidt i forvejen'? Snakker vi LA som det mindste, eller hvordan er det?



Kommentér på:
Søren Graversen, Stald Søndergård, undervisning?

Annonce