Hej HGDa min pony Miss Lucy har været skæv i venstre side og har haft skadet ryggen (se på hendes profil i bemærkninger helt nederst hvad der er sket)Der har jeg fået af vide at hun skal have gamacher på hver gang vi rider hva sker der hvis jeg ikke har dem på eller bruger dem ofte?Har prøve et par gange hvor jeg ikke har haft dem på!
Har nemlig fået ad vide en gang at det holder hesten lidt mere fast når der har været sket en skade!
Men det er kun forbenene!:-D
Jeg foretrækker kodeledsgamacher. De giver en god støtte under ridning Rider selv med professionels choice
Bandager ! De ikke dyre og nemme og ligge på og næsten alle har ihvertfald 2 stk
Day Dreamer: det kommer helt an på hvilke gemacher der er tale om. Kan anbefale dig at bruge PC gemacher, de støtter godt, og er nemme at lægge på. Du kan printe et skema på professional choice's hjemmeside, og måle dig frem til hvilken størrelse din hest skal bruge.
Jeg bruger de gamacher som man ofte ser folk springe med!
De støtter kun mod slag, dressurgamacher støtter senerne
Men det var dem jeg fik med til henden!
Så bruger du bare dem :o)
Ville bare vide hvorfor at hun skal have dem på og om det er andre der også har haft problemer med det!
Jeg rider ALDRIG en hest/pony uden gamacher/bandager!
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Jeg har så mange spørgsmål om ridning, pasning osv af ungheste da jeg skal låne en fra 1. oktober. Jeg har redet med bandager eller gamacher hvergang jeg red...
Hej på HG. Jeg søger anbefalinger.. Mangler et par dressurgamacher som holder! Problemet er, at min ponys benstilling på bagbenene gør, at han "klapper"...
Hey ya!:-) Nu vil jeg lige høre: Altså jeg rider med springgamacher i dressur lige nu (http://www.ridehuset.dk/rhshop/img/p/146-200-large.jpg) og jeg kunne...