{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Insektdækkener {{forumTopicSubject}}

Er der andre end Bucas der laver et insektdækken der også er regntæt? smiley

Får hesten det for varmt i dem, når solen står på, hjælper de ligeså godt mod insekter. Kom med alt positivt og negativt eller bare gode ideer. Jeg tager imod med kyshånd, for at finde den bedste løsning til den danske sommer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Insektdækkener
  • #1   22. apr 2014 Altså jeg overvejede stærkt at købe et af Bucas' regntætte insektdækner men fik at vide at hesten vil få det rigtig varmt under det når det er varmt udenfor. Derfor valgte jeg at lade være og bare købe et normalt Bucas insektdækken i stedet.

  • #2   22. apr 2014 Horseware har lavet regntætte insektdækkener også, mener det er en liner man kan sætte på indenunder....

    Har dog aldrig været nødvendigt at give dem regntætte insektdækkener på ved mig, de tørrer jo ultra hurtigt og hvis det regner en hel dag, får de dækkenet helt af da der så ikke er insekter...


  • #3   22. apr 2014 jeg har i år , prøvet at købe insektdækken fra catago med hals . og købte et fra biltema sidste år , det er udemærket . Men kommer der skybrud så bliver hesten våd . Jeg syntes bare at det skal hjælpe hesten mod alle de insekter , og der kommer nok mange i år . Bare nu når det har været lunt , er der mange på folden .

  • #4   22. apr 2014 Jeg ved bare med mig selv, at hvis mine står ude i regn om natten uden de er vandtætte, så får jeg ikke lukket et øje af bekymring for om de fryser smiley

  • #5   22. apr 2014
    Ville ikke mene et regntæt insektdækken er særligt godt mht åndbarhed.

    Så vil jeg hellere skifte rundt til et regndækken hvis det skal regne meget en nat - og det gør jeg også. Men er det bare et par klatter i løbet af dagen eller et skybrud i 20 grader, så tørre hesten let igen og har fint varmen.


  • #6   22. apr 2014 Tak for svar ..
    Jeg må se tiden an ifht. hvad jeg gør smiley


Kommentér på:
Insektdækkener

Annonce