{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

shetlænder pris om mdr? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen!

Vi går her og overvejer en shetlænder. Det er jo en billiger hest også alligevel ikke..

Hvad koster det sådan om mdr med smed? og har i forsikring på dem? De er jo lidt billiger i fodre og skal stå med min dejlige islænder..

Men hvad koster det sådan ud over opstaldning hvis man heller ikke tæller fodre med?? smiley

Håber i kan hjælpe mig, også må i havde en rigtig dejlig aften alle sammen!

Tak på forhånd! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shetlænder pris om mdr?
  • #1   22. jul 2014 Da jeg havde shetlænder fik den kun hø og vitaminer kostede ca 3-400kr i hø/wrap om måneden (han fik alt han kunne spise), i vinter perioden, og 50kr max i sommeren hvor de fik græs..
    Så var der strøelse 0kr om måneden da vi selv lavede/laver flis, smed 200kr pr. gang og havde det 4 gange i året til ham.. mere havde han ikke brug for..

    Han var ikke forsikret, da jeg ikke kan se grund til at forsikre for en shetlænder, (udover ansvar self. men den er i vores indbo).. vaccinerede ikk da han kun var sammen med de samme heste hver dag..
    Kostede intet i opstaldning da vi havde ham hjemme..

    Han gik i løsdrift..


  • #2   22. jul 2014 Mine koster mig i snit 100 - 150 kr om måneden smiley

  • #5   22. jul 2014 Tusind tak alle sammen! smiley

  • #6   22. jul 2014 Hvad koster jeg forsinkring om året? den der som man skal havde på alle heste.. smiley

  • #7   23. jul 2014 Jeg valgte at gøre min shetter dyr. Han stod opstaldet på en gård (1500kr om måneden - og han stod i en gammel strigleplads med en låge på - ikke de fine forhold). Vi forsikret vores for at få ham i sygekassen. Vi benyttede os hurtigt af forsikringen, da han efter en måned var halt. Derefter fik han kolik, og senere et flækket øjenlåg. Det betalte sig allerede hurtigt ind der. Vi betalte ca 300-400kr i smed, da han tog halv pris for det. Derudover er der jo andre udgifter til udstyr. smiley resten er vidst blevet sagt smiley

Kommentér på:
shetlænder pris om mdr?

Annonce