{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for shetlænder hjemmegående..
  • #1   17. jan 2013 Mine er også meget nøjsomme, smed et par gange om året, dyrlæge kun når de er syge. Foder ca 100 kr om måneden (til 2 shetter hingste) i vintermånederne, vitaminer om sommeren. Hø vil jeg skyde jeg bruger 150-200 kr om måneden , men det kommer jo an på om der er græs eller ej og hvad man giver for høet...

    Det er i hvert fald ikke ret dyrt for os at have vores 2 drenge. Og hvis dine skal i løsdrift, så sparer du jo staldomkostningerne da der ikke er nær så meget strøelse mm i løsdrift.


  • #2   17. jan 2013 tak for hjælpen smiley 300-400kr om måneden er jo egentlig ingenting smiley

  • #3   17. jan 2013 Nej de er meget nøjsomme smiley Selvfølgelig skal man så tænke på at der jo kommer smed oveni engang imellem og man kan jo ikke vide hvornår der pludselig er behov for en dyrlæge.. det skal man også sørge for at der er økonomi til.. Men de faste udgifter er små når man har dem hjemme smiley og det er skønt at ha dem smiley

  • #4   17. jan 2013 Har to ponyer, shetlænder og haflinger/fjordhest.
    Bruger 100-200 kr, for en pose med 25 kg foder, smed 300 for begge, dyrlæge når de har brug for det og udstyr engang i mellem :-).


  • #5   17. jan 2013 Selvom en shetter bare er en lille pony som er lav i indkøb skal den vel stadig vaccineres og have raspet tænder. desværre er det de færreste som bliver det smiley

  • #7   18. jan 2013 Rasper selv mine heste, flemming går for ca.... 50-100 kroner om måneden.. Billig græslåmaskine !

Kommentér på:
Pris for shetlænder hjemmegående..

Annonce