Vi har lige hentet en ny hest hjem til stalden. Den er desværre hverken chippet eller har pas. Dette bliver dog fikses med det samme, og her tænkte vi, at vi ligeså godt kunne finde på et godt navn til hesten, da vi ikke er helt dus med det oprindelige. Det matcher ikke rigtig hesten.Dog er vi på bar bund.Hesten er hoppe, brun og meget slank bygget. Fuldblod/trakener... Totalt cool og afslappet.Nogen bud?
ShalomDuetyLucyOpiMilan
hedder den ikk noget??
Hun skriver det ikke passer til den, og det er jo egentlig og så fuldstændig ligemeget..
om den havde et navn før
Vi er endelig kommet frem til;HH's First EditionHH står for Heidi & Henriette, da det er vores første fælles hest sammen.
Dusty er et flot navn :D
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Ja lyder så fancy, men søger et nyt kunstner navn! Jeg skriver historier på en side der hedder Movellas, og har fået en chance hvor jeg ikke sys det jeg har nu...
Jeg mangler et nyt brugernavn, har i nogle idéer? :) Der er efterhånden mange herinde som har sammensat noget fra sit eget navn og hestenes navne, og ved...
Jeg skal havde lavet et nyt team navn til mig og min hest, jeg syntes ikke det jeg har er særlig godt. jeg skal havde flere heste, gerne pintoer, holst. og...