Findes der graviditets ridebukser? Jeg syntes godt nok de kniber med at få ridebukserne til at side, men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre (er gravid:-)Er de nogle ideer?
Ganske enkelt :-) http://www.hestegalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=739361 Har nu aldrig været gravid, så jeg har ikke selv nogle erfaringer :-)
Jeg er også ret sikker på at de findes i butikker :) min veninde har et par - men synes heller ikke det er helt forsvarligt :) altså at ride når man er gravid.. men det var ikke spørgsmålet :)
Jeg vil så lige sige at min mor red lige til det sidste med mig og mine 3 søskende, og vi fejler da intet, sådan da ;-)Hvis bare man lader være med at falde af, så er det jo sådan det er..
sidste gang red jeg indtil 9 dage før jeg fødte(-:
Jeg kunne heller ikke finde bukser dengang med den første for 3½år siden, så lod simpelthen være med at lyne dem og havde på den måde bukser langt hen i graviditeten. Denne gang holder jeg mig på jorden..
Nej, der er delte meninger om man skal ride eller ej, men det gør jeg. Så længe min krop kan holde til bliver jeg ved.Jeg har lidt problemer med de hvide ridebukser, red stævne i dag og det ser bare lidt dumt ud de ikke kan lukkes:-) Det kan godt være jeg bare må købe et par billige i en stor str.:-)
Tillykke med det:-) Som de andre siger, er det nok nemmest at finde et par, der er større i Str. Man kan med garanti finde nogle billige evt brugt.
Tillykke med graviditeten.....jeg tror jeg ville købe nogle billige bukser i større størrelse, eller måske lave et ekstra stykke til dem jeg i forvejen har..... alt efter hvor god man nu er på en symaskine.jeg ser intet galt i at ride, så længe det ikke genere dig, og du kna for maven, er det fint.
Man skal bare lade være med at falde af, men altså ;) jeg ved som sagt at der findes nogle, men leder lige senere :) det er ligesom lavtaljede ridebukser,og så med det stykke elastik til maven så vidt jeg husker :) måske kan man sy det selv?
Mange tak alle sammen:-)Jeg kan heller ikke finde noget, så jeg må ride de sidste par stævner med åbnebukser:-) Så køber jeg et par flotte nye hvide til efter fødslen:-)
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Godaften Allesammen. jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid ;) Hvor lang tid red i mens i var gravide ;)
overskriften siger sig selv,, men har nogle enkle spørgsmål til jer som er eller har været gravid:(eller kender nogle som er eller har været) : hvornår...
Hej alle sammen, har lige nogle enkle spørgsmål til jer som er/har været gravide og til jer som kender nogle som er og har været det. hvornår stoppet i...
Må man ride når man er gravid? Er/har i selv været gravide og hvad valgte i? Jeg er klar over risikoen for at falde af, gør det farligt. Men hvordan med de...