{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad giver i årlig i forsikring til jeres pony/hest?
  • #1   28. jul 2014 Min er forsikret hos Dansk Hesteforsikring. Jeg giver 600-700 kr i året for ansvars- og livsforsikring. Jeg ville rigtig gerne have en u anvendeligheds- samt sygeforsikring, men Jeg tror ikke at det kan betale sig for mig at bruge så mange penge på forsikring, når han aldrig er syg. smiley

  • #2   28. jul 2014 Puha "Juncker.<3" den fejl har jeg lært af smiley
    Jeg havde min tidligere pony i 9 år og havde aldrig haft en dyrlægeregning på ham udover det nødvendige som tænder og vacc.
    Da vores forsikring lukker og ponyen skal sælges få måneder efter vælger vi IKKE at finde en ny.. Der sker så bare det at ponyen pludselig får en frygtelig astma på ingen tid og vi bliver haglet ned med dyrlæge regninger.
    Han er i dag aflivet og vi måtte betale hver en krone selv (mange penge), så mit råd til alle - få dem forpokker forsikret helt! smiley


  • #3   29. jul 2014 Hvis jeg nu havde forsikret Juncker helt med alt i de år jeg har haft ham, så ville jeg for længst have brugt ti tusind, måske mere. Jeg ville ikke have haft brug for forsikringen en eneste gang, så ser jeg det som penge ud af vinduet. Vil hellere lægge dem på en opsparing.
    Men sådan er vi jo alle forskellige. smiley


Kommentér på:
Hvad giver i årlig i forsikring til jeres pony/hest?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce