{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Minde tatovering
  • #1   28. jul 2014 Ingen tatovering som betyder noget for en er underlig!

    Jeg synes faktisk din idé er super smuk og rigtig sød - især når det skal gøres med hendes egen håndskrift, det gør den bare endnu mere personlig. Jeg ville måske personligt selv have skrevet hendes navn, men hvis du kaldte hende oftere for oldemor, end for hendes rigtige navn, så kan "oldemor" jo også give ganske god mening smiley

    Jeg har selv en tatovering, som dog ikke er en minde tatovering, da jeg har hende endnu. Men det er min hests navn på håndledet, som jeg er super glad for - også selvom andre måske synes det er små underligt, så er et bare helt rigtigt for mig.
    http://hest.webgallerier.dk/galleri/785/628/471/3923133-anden-saerlig-race-plet


  • #2   28. jul 2014 Hvor er den flot, din tatovering. Og som du skriver, at så længe den er rigtig for en selv.

    Min oldemor havde en hel speciel betydning for mig, hun var det altid! Hendes mål var at se mig blive konfirmeret, så vil gerne have skrevet 'Oldemor' med hendes håndskrift fra mit konfirmations telegram.

    Jeg sad med hende i hånden da hun døde, og jeg ved hun er her og passer på mig. Derfor betyder det noget for mig, at have hende 'tæt' på stadig


  • #3   28. jul 2014 Jeg har mindetattovering med en afdød hest. Kig evt forbi mit album herinde.
    Det er snart 2 år siden jeg fik den lavet. Og jeg er super glad for den og har ikk på et eneste tidspunkt fortrudt at jeg fik den lavet.


Kommentér på:
Minde tatovering

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce