{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Jaloux.. Og bare pisse irreteret :P {{forumTopicSubject}}

Hæhæ, lige et træls teenage brokke emne fra mig af.

Sidder på Facebook og kigger. Det er ret sent, og ja, jeg er træt.

Så fanger det her billede virkelig mine øjne. Den SØDESTE lille 'tegneserie' af det sødeste, kyssene par (Jeff & Jane the killer, vis i ikke ved hvem det er :P) Og ja.. Kender i det med at man bliver SÅ jaloux over et billede?

Haha, jeg tror seriøst jeg har kigget på det billede i hvad, like 10 minutter eller sådan noget. Kan ikke lade vær'. xD

Jeg er så irreteret over at ved alle andre end mig, spire kærligheden og alt det shit der.. xD Veninderne har flirts eller tonsvis af fyre som ja.. Bare sværmer om dem. Og så er der mig.. xD Asociale, sære lille mig, som afskrækker enhver sød fyr inden for de nærmeste 20 meter xD Men ja.. Det er jo nok min egen skyld. Det er sq svært at finde en der er så gammeldags som mig, og nogle gange ja, så tror jeg at jeg bare er forelsket i ideen om at være forelsket.. Vis i altså kender den følese.. c:

Meeeeen - Nu sidder jeg og glor billedet igen. Og er Jaloux. Som i mega jaloux. Haha, ret latterligt faktisk! xD

Er der andre end mig som kan blive SÅ jaloux og irreterret over at se søde par klistret op af hinanden, eller bare holde hånd i hånd på gaden? Please don't tell me that im the only freak in here dx

Og hvad har i ellers lavet i ferien? Må man så høre.. Jeg har personligt ikke rigtigt lavet noget. Hæhæ, udover at være sammen med en veninde.. Og været sammen med hestene.. Men ellers.. Nej. Så har jeg bare kedet mig. smiley

I skal da selvfølgelig heller ikke snydes for det billede, som nu bliver min baggrund på pc'en så jeg kan sidde og glo på det uendeligt mange gange endnu xD

Fortsat god.. Morgen? xD Eller nat?! Whatever.

xoxo Lolita.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jaloux.. Og bare pisse irreteret :P
Kommentér på:
Jaloux.. Og bare pisse irreteret :P

Annonce