{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

KS eller?! {{forumTopicSubject}}

Hej hg!
Jeg rider en dejlig hest som har fået konstateret ks hos tidligere ejer for nu over 3 år siden, det er hvad nuværende ejer fik af vide dengang hun købte ham. Han har ikke været undersøgt hos nuværende ejer. Der er mange der siger at en hest med ks ikke kan springe, men han har sprunget over 1 m uden problemer med nuværende ejer? Det er stort set kun min søster og jeg der har redet ham i de 3 år, vi har prøvet os lidt frem med hvad vi kunne, men han viser ingen tegn på smerte, og syntes næsten det er for nemt med at blive longeret 1 gang om ugen og dressur hvor han rider løsgørende arbejde hvor han kommer frem og ned og får løftet ryggen godt, ellers tur, han reagere ikke på noget, så spørgsmålet er om man godt kan forlange lidt mere af ham da han bare rider "slaske røv ridning" altid, og hvis han ikke har ondt?? Kunne det bare være dårlig ridning hos tidligere ejer??? Eller ville det være bedst at få taget røntgen af ham? Der er lidt i galoppen hvor han går sidelæns ned af langsiden i højre galop, men har det bare noget af gøre med dårlig ridning og at han aldrig har fået af vide at det skal han ikke gøre fordi man har været pylret, og brugt ks som en undskyldning????
Jeg er lidt lost...???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KS eller?!
Kommentér på:
KS eller?!

Annonce