{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stævnenummer???
  • #1   17. mar 2014 Ved D-stævner skal det være angivet i prop. hvis du skal have det på. Hvis der ikke er angivet noget, behøver du ikke smiley

  • #2   17. mar 2014 jeg ville tage det på for en sikkerheds skyld smiley Det er jo ikke ligefrem problematisk.

  • #3   17. mar 2014 Det er lige omvendt: stævnearrangøren kan skrive, at det IKKE er nødvendigt - ellers skal man have det på.

    Sakset fra reglementet:
    19.2. Stævnenumre
    Hesten/ponyen skal under hele stævnet synligt bære et sort/hvidt stævnenummer på venstre side. Tallene skal være minimum 3 cm og max. 6 cm høje. Ingen hest/pony må bære mere end ét stævnenummer. Stævnearrangøren er ikke forpligtet til at stille stævnenumre til rådighed.
    E- og D-stævner og E- og D-klasser: Stævnearrangøren kan angive, at der ikke skal anvendes stævnenumre.


  • #4   17. mar 2014 men hvis der ikke står noget om stævne nummer i propotionerne, kan man jo ikke bærer et nummer der ikke er der...

    min erfaring er at langt de fleste klubber ikke bruger stævnenummer til klubstævner...


  • #5   17. mar 2014 Så er det rettet, førhen(1år tilbage) skulle arrangøren netop angive til D-stævner om der skulle bæres stævnenummer. ellers var det kun fra C-stævner og op, at det var obligatorisk at bære det.

    Anyway, "glemmer" man det til D-stævner sker der ikke noget ved det smiley


  • idafossa
    idafossa Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 59
    #6   17. mar 2014 Har før redet uden nr. hvor dommeren bare skrev " Husk nummer :)" men jeg ville tage det på for en sikkerheds skyld smiley

  • #7   17. mar 2014 Pia Kirkegaard:
    Jeg tror du forveksler proportionerne med startlister smiley Proportioner er hvor stævnes angives og klasserne ligges ud. Det er her stævnearrangøren skriver om stævnet og dets afholdelse. Startlisterne kommer først efter sidste anmeldelsesfrist, hvor de tilmeldte ekvipager udgives med starttider og -rækkefølge - og her er der altid anført startnummer. Selv før det blev lov, at det skulle bæres ved de små stævner smiley

    Men som der allerede er blevet sagt, skal der bæres stævnenummer på venstre side af hesten under hele stævnet, selvom det "kun" er et D-stævne smiley


  • #8   17. mar 2014 tak for svar alle sammen smiley

    så må jeg hellere finde det frem og støve det af smiley


  • #9   18. mar 2014 ja ja det var lige en fejl der... jeg startede selv dressurstævne i februar hvor der ikke var noget stævnenummer på startlisten, så havde jeg jo ikke noget nummer jeg kunne have på...

    det er meget forskelligt fra klub til klub og ja de fleste er ligeglade med om man har det på, for i januar da jeg var til springstævne glemte jeg det hjemme og fik fint lov til at starte alligevel...


  • #10   18. mar 2014 Jeg glemte mit til et D-stævne i januar - og måtte købe et papskilt i sekretariatet til en 10'er. Så der er altså nogen klubber der håndhæver det smiley


  • #11   18. mar 2014 Jeg har været til et par stævner uden stævnenummer, men det var fordi jeg ikke havde et. Hvis du har et, vil jeg helt klart anbefale at du finder det frem. Det er ikke alle klubber der håndhæver at man skal have det på, men man kan være ude for at de gør smiley

Kommentér på:
stævnenummer???

Annonce