{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævnenummer
  • #1   18. jan 2014 jeg havde ikke stævnenummer da jeg startede LD2 smiley også et D stævne

  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

    Følgere: 4 Svar: 298
    #2   18. jan 2014 Ja hvis stævne nummer er påkrævet står det ud for dit navn på startlisten

  • #3   18. jan 2014 Jeg ved at hos os er det frivilligt til udvidede stævner. Men hvis det er påkrævet, så står det før dit navn på startlisten. Så skal du bare have det siddende et synligt sted på enten dig eller hesten smiley

  • #4   18. jan 2014 Okay er det så det nummer som jeg er på listen?

  • #6   18. jan 2014 Syntes du skal tage dit stævne nummer med, men der er ikke særlig mange steder det er påkrævet til D-stævner, da du måske har forskelligt srævne nummer i hver klasse.

    Då hvis du kan se på start listen at man ikke har de samme nr. I alle klasser så skal du ikke, men det burde gerne stå et sted ellers spørger du jo bare når du møder op og skal fremvise pas os.v smiley


  • #8   18. jan 2014 Hvis der ikke står noget i proportionerne, så skal du ride med stævnenummer.

    Stævnenummer er et nummer, du får tildelt for hele stævnet , hvor startnummer er hvilket nummer du er i den enkelte klasse. Stephanie har blandet de to sammen.

    Så du får et stævnenummer, som er den samme for hele stævnet, og et startnummer for hver klasse du skal ride. Det er kun stævnenummeret du skal have på synligt, og det skal sidde på venstre side af hesten. Se reglementets §19.2


  • #9   18. jan 2014 Skal jeg selv købe nummeret eller for jeg det sf stævnet ?

  • #10   18. jan 2014 Du skal selv købe det..
    Mener hooks har nogle til 19kr smiley


  • #11   18. jan 2014 Jeg rider altid med stævnenummer for hvis du er i en klasse hvor du ikke kender nogle af de andre så synes jeg det er nemmere at se hvilket nummer der er før mig på listen frem for tiden. Det er ikke alle steder der er højtalere smiley hvis de andre ikke gør det kan du selvfølgelig ikke bruge dem til noget men ved selv at tage det på synes jeg man sætter et godt eksempel for andre smiley ja det koster omkring 20-30 kr så det er ikke kostbart og tallene er selvfølgelig vendbare så du kun skal købe det en gang medmindre du får det smidt væk smiley

Kommentér på:
Stævnenummer

Annonce