{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

TREC {{forumTopicSubject}}

Kære alle TREC-ryttere! Mangler du en til dit hold til landsfinalerne 2016, eller kender du måske nogen?
Da mit daværende TREC hold desværre er gået i opløsning, søger jeg nu nogle nye at dele oplevelsen til landsfinalerne med. Jeg rider primært afdeling B, men afdeling A er også en mulighed, hvis bare mine fremtidige mulige holdkammerater lægger mærke til min alder (17 år) smile-humørikon
Jeg kommer fra vestfyn, men da jeg ikke er medlem af nogen klub endnu, har jeg mange muligheder.
Mig: Jeg har redet TREC i snart 2 år ca, og jeg har været med til to stævner, og ellers har jeg været med rundt til en masse træning og undervisning ved uddannede dommere osv. Jeg er en seriøs rytter, da jeg så gerne vil det, men jeg ønsker selvfølgelig også god stemning, højt humør og nogle gode ture smile-humørikon
Pony: Min pony er en kat. II, der er en blanding mellem araber og connemara. Han er 23 år, men se bort fra hans alder - Han er i vanvittig god form, løber MEGET hurtigt og er frisk som en havørn, men heldigvis stadig til at kontrollere og god til forhindringerne smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TREC
Kommentér på:
TREC

Annonce