{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailer
  • #1   6. jun 2017 For: man kan jo gemme penge, fra leje af traileren til evt. udgifter på den.
    Imod: man ved aldrig hvordan folk behandler ens ting, tros depositum osv. smiley
    Pris: her har jeg ingen idéer om, da jeg personligt ikke selv lejre en trailer ud. smiley


  • #2   6. jun 2017 Jeg lejer personligt aldrig min ud!

    Jeg gider ikke at andre kan komme til at lave skader på den, så jeg har valgt at sige nej.

    Imod er:
    Skader kan opstå.
    Misforståelser mellem lejer og udlejer.
    Man selv akut skal bruge den.

    For, har jeg egentlig ikke. smiley


  • #3   6. jun 2017 det koster mellem 150-200 kr. om dagen at leje privat, firmaer tager 3-400 kr.



  • #4   6. jun 2017 Jeg har haft lejet min ud før, men det har jeg droppet igen. I starten gik det rigtig fint, men efterhånden oplevede jeg at få den tilbage hvor der var det ene og det andet galt. Det meste har været almindeligt slid som lejer ikke kunne gøre for, men det der irriterer mig er, at jeg ikke er blevet oplyst om det. Jeg har en gang prøvet at få rampen i hovedet fordi et af stemplerne var i stykker. Det behøver jeg ikke prøve igen. Og så oplevede jeg flere gange at folk reserverede den, og jeg derfor sagde nej til andre, og så meldte de første pludselig fra dagen før.. så nu er det kun mig selv og en enkelt anden der bruger den (hun har altid passet på den).

  • #5   6. jun 2017 - Og jeg har altid taget 100 kr om dagen i trailerleje. Hende der stadig lejer den må gerne hente den dagen før uden ekstra beregning, men generelt er holdningen, at hvis de henter den om aftenen dagen før koster det en dags leje, da den jo potentielt kunne have været lejet ud.

  • #6   6. jun 2017 Du kan evt se min annonce til inspiration smiley

  • #7   6. jun 2017 Jeg giver 250 kr om dagen, 400 kr for to dage hos privat.

    For: man får en indtægt, der kan være med til at dække faste omkostninger. "Hjælpe" dem der ikke har råd eller mulighed for at købe sin egen

    Imod: du ved ikke hvordan folk behandler den eller hvordan hestene er. Du kan risikere at du udlejer til en med en hest, der smadre trailere.


  • #8   6. jun 2017 Jeg vil sige, at det afhænger af hvilken trailer.

    Min gamle trailer lejede jeg ud, men kun til folk jeg kender, og ku det holde udgifterne i 0 var det fint.
    Det har aldrig været et problem.
    Jeg tog 200,-

    Min sprit nye trailer, vil være under samme kriterier, men den vil koste 250,-

    Jeg har ikke haft noget imod endnu, men har osse taget mine forbehold.


  • #9   6. jun 2017 For:
    Ekstra penge.
    Du hjælper andre der ikke har samme fede mulighed som du selv har.

    Imod:
    Du risikere at skulle døje med skader.
    Risikere at få en beskidt trailer (inden i) tilbage.


    Pris: Vi har tidligere givet 300 kr pr. Dag. Nu lejer vi et andet sted til kun 150 kr pr dag.
    Begge steder har det altid været en mulighed hvis ikke den har været lejet ud, at hente den hjem aftenen før, uden mer pris.
    Traileren har altid været strøget op når vi henter og leveres altid rengjort men vi efterlade det rene strøgelse.


Kommentér på:
Trailer

Annonce