{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

dsp championat {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.



Jeg har denne fantastiske 4års welsh pony. som jeg gerne vil have med til championat iår. men spørgsmålet er. må en welsh cob pony stille op i dsp championat. han er ikke selv kåret, men det er hans forældre.



Håber der nogen der kan hjælpe, har skrevet ind til dsp, men har ikke fået svar endnu, så ville lige høre om nogen kunne hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dsp championat
  • #1   20. maj 2012 Forudsat de ikke ændrer reglerne fra sidste år:
    Ponyer fra alle ponyavlsforbund under videnscenteret må deltage, såfremt ponyen selv eller mindst en af dens forældre er kåret i DANMARK. Ponyen behøver ikke engang være renracet, bare den har stamtavle og mindst en dansk-kåret forældre i et videnscenter-ponyforbund... ja, kringlet.

    Der er total diskrimination indenfor raceforbundene, hvor EU lov jo kræver ligestilling af kårede dyr fra andre EU lande... men sådan er det, DSP kan jo bestemme over deres eget arrangement.


  • #2   20. maj 2012 Jeg skal deltage med en Fjordhest. Han er kåret avlshingst.
    Reglerne er de samme som sidste år. Synes det er lidt morsomt at komme på en fjordhest, da jeg har deltaget i 4 forgående år med nogle dejlige DSP ponyer og nu har de åbner så stort op for det ? smiley


Kommentér på:
dsp championat

Annonce