{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

DSP Championat {{forumTopicSubject}}

Hej heej.
Jeg har en pony fra 2008 hvis far er kåret i DSP. Jeg kunne godt tænke mig at lade ham stille op til DSP's championat til september, hvis han ikke bliver solgt inden. Jeg har redet hest de sidste mange år, så kender ikke meget til "pony-verden". Er der nogle der har nogle videoer/billeder af ponyer, så har været til start til dette championat (meget gerne 4 års)? Kunne godt tænke mig at se hvordan niveauet er til sådan et championat. Har søgt lidt herinde under videoer, men søger gerne mere at kigge lidt på smiley
Går ud fra det foregår ligesom et DRF 4 års championat..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DSP Championat
  • #1   12. jun 2012 Jeg har redet championat på min gamle pony, som 4-5 og 6 års.. Som 4 års gik hun i semifinalen og 5 og 6 års helt til finalen og blev placeret som 10-16.. Det er Hot Chili på min profil smiley

    I år stiller jeg til start med en Fjordhest.. Glæder mig til at se hvad de bedømmer ham til,. I weekenden vandt han gangartskonkurrencen på Roskilde Dyrskue med 85 og den bedste sportspony i klassen red 69 smiley


  • #2   12. jun 2012 Min veninde har startet det for 5 og 6 års smiley
    Nivuet er sådan okay, mange af dem der bliver stillet til championat er jo avlshingstene osv :).. Så nivuet er ´meget blendet syntes jeg, nogle har meget velredet ponyer med og nogle har knap så velredet med.. Så ville sige at der er plads til alle, der bare gerne vil være med og have en bedømmelse af ponyen smiley
    -lidt lang kommentar smiley


  • #3   12. jun 2012 4 års championat er en gangarts klasse, så de skal gerne bare kunne rides rundt i alle 3 gangarter, men går de videre skal du kunne gå en Lc1 smiley

  • #4   12. jun 2012 Kigger med.
    Skal have min fine welsh pony med, er meget spændt hvad de bedømmer ham til, han har både gangarterne og udstråling, så det bliver spændene smiley


  • #5   12. jun 2012 Vi havde vores 4 års med sidste år. Jeg fik desværre ikke taget ret mange billeder og vidioen er knap så tydligt.

    Da de red i en mindre skybryd.

    Du kan se hende under dette link
    http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=332500

    Taget til et stævne omkring championatet, hvor hun var ude og gå en lc2A.

    Såfremt du går videre til finalen, skal du ride en Lc2A


Kommentér på:
DSP Championat

Annonce