{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Christina Holmbæck, biomekanisk kursus Fyn {{forumTopicSubject}}

Den 19. til 21. oktober, kommer Christina Holmbæck igen til fyn... så skal du ikke være med?

Christina underviser i ridning ud fra biomekaniske principper, hun udspringer fra det akademiske, og vægter:

- hestens fysik

- hest og rytters samarbejde og kommunikation



Citat fra Christinas hjemmeside:

Vi er enormt priviligerede idag, vi kan søge en masse viden, og vi har mulighed for at kunne prøve forskellige undervisere og en masse forskellige teknikker.
Udfordringen i træningen af heste, er den individuelle tilpasning - jeg kan have en ide om hvad jeg biomekanisk gerne vil opnå - men det er hesten som viser mig sine styrker og svagheder, og så må jeg tilpasse træningen efter dette. Jeg skal tage højde for både det fysiske men i ligeså høj grad det psykiske - jeg vil have en vågen og nysgerrig hest, så det bliver til en tovejskommunikation.

Du kan læse meget mere om Christina på www.ridekunstmedlethed.dk

Jeg har arrangeret kurser med Christina i snart 5 år, og har deltaget hver gang, med mine egne heste.

Christina har givet mig utroligt meget i de år, men først og fremmest har hun givet mig SVAR, jeg ved nu hvorfor jeg laver fx versader, og ikke mindst hvordan de udføres korrekt. Hun hjælper mig, med at sætte nye konkrete mål for min træning, og hun giver mig værktøjer til mit daglige arbejde med mine heste. Hun acceptere mig som jeg er, og tager udgangspunkt i mine drømme og tanker om ridning.

Der har gennem de sidste 5 år deltaget meget forskellige ryttere og heste på kurserne, og alle har været velkomne, så uanset hvilken hest du har, eller hvilken rytter du er, så er du velkommen. vi tager godt imod alle!

Sted
Kurset afholdes i en lille privat stald tæt ved Ejby(5591), og tæt ved motorvejen, hvor vi har adgang til ridehus.

Program
Fredag ankommer hestene til stalden først på aftenen, kl 19-21 er der teori.

Lørdag, er der 2 gange eneundervisning i ridehus af ca 35 minutter pr gang.

Søndag, er der 1 gang undervisning, samt afsluttende teori.

Pris
Prisen for kurset med hest er 2200,- inklussiv 3 gange eneundervisning, morgenmad, froskost, te og kaffe, samt boks med halm til din hest.

Prisen for teorideltagere er 250 pr dag eller 600 kr. for hele kurset.

Det er muligt at sove ved mig, det er der altid nogle som gør, man skal bare selv have sovepose med.

Mvh Nina




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Christina Holmbæck, biomekanisk kursus Fyn
Kommentér på:
Christina Holmbæck, biomekanisk kursus Fyn

Annonce