{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Stævne nerver :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til stævne imorgen (Lørdag), og jeg skal ride min første kür nogensinde! Derfor har jeg desværre fået de vildeste nerver på - bestemt fordi det er en kostume klasse, og jeg føler lidt jeg glemmer et eller andet vigtigt til mit kostume smiley

Desuden har vi fundet ud af at vi er to i klassen, som skal være det samme, men heldigvis skal jeg ride først af os (ikke fordi jeg ved om det gør nogen forskel, men det gør mig bare lidt roligere at folk måske så tænker ''Neeeej et flot kostume!'', og ved den næste nok er lidt ''det har vi set før..''.. Jeg regner ikke med at vinde pokalen for bedste udklædning, men et par stemmer ville nok gøre mig glad)

Men altså! Jeg har bare.. ARG.. Heldigvis ligger klassen som den sidste på dagen, så når de andre elever er færdige med at ride på Coco kan jeg begynde at forberede vores udstyr og sådan (han skal gå 3 klasser før jeg skal ride ham, men der er heldigvis 2½ time imellem deres sidste ridt og jeg skal ride sååå.. og jeg opvarmer ham aldrig særlig meget alligevel - jeg kender ham ud og ind, så jeg ved hvornår han er virkelig tændt, og hvordan jeg skal håndtere ham hvis han er træt, sååå jeg prøver at skåne ham mest muligt for at blive reddet en masse) smiley

Men seriøst - plejer ALDRIG at have stævne nerver, så det er vildt irriterende at de allerede træder til nu! Hvad plejer i at gøre når i har stævne nerver? smiley FOr jeg kan virkelig ikke sove!

(Og i får da lige et billede af hypsen, med hans pæne enhjørninge horn, dengang vi prøvede det på<3)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne nerver :-(
  • #1   16. nov 2012 Jeg forbinder stævnenerver med noget man skal præstere, men man tvivler på om man kan.

    Ville det være anderledes uden kostume?

    Ville det være anderledes med en lavere klasse?

    Sæt dig et lillebitte mål, og nyd et godt ridt med din hest hvor I er udklædt smiley


  • #3   16. nov 2012 Jeg får også altid de vildeste nerver før jeg skal til stævne. Det der hjælper mig, er at sige til mig selv: "Ok, det er meget ufedt med de her nerver, så husk lige at du selv har valgt at være med og at I (Trold og jeg) jo kun er med for sjov. Du kan jo bare melde fra, hvis du ikke har lyst alligevel" - og jeg har jo lyst, så det gør jeg ikke. Og det hjælper mig, beroligere mig, at tænke på at jeg jo altid bare kan melde fra og det værste der kan ske er at tabe hele skidtet og hvad så?? Det sker der jo ikke noget ved!!

    Fint horn han har der, kunne være fedt at se et billede af jer med hele kostumet efter lørdag smiley


  • #4   16. nov 2012 Trolden: helt enig med dig, jeg plejer også at tænke "der er faktisk ikke noget jeg skal. Jeg kan ride ind, hilse, og så ride ud igen hvis jeg vil!"

Kommentér på:
Stævne nerver :-(

Annonce