{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Twyford Dane {{forumTopicSubject}}

Vivaldi er efter Twyford Dane, og eg blev lidt nysgerrig efter at høre om der var andre herinde som har afkom efter ham.
Han skulle efter sigende være en god hingst.


Er der tilfældigvis nogen herinde der ligger inde med et billed af Twyford Dane?? Jeg synes nemlig ikke jeg kan google ham (eller også har jeg bare ikke nok tålmodighed), og jeg kunne enormt godt tænke mig at se hvor meget Vivaldi egentlig har efter sin far.

Billeder eller afkom fra andre i heste i Vivaldi's stamtavle har også interesse.

Villy Stamtavle:

Far: Twyford Dane
Farfar: Sixoaks Prince
Farmor: Twyford Diadem

Mor: Alvediston Mair
Morfar: Kentchurch Commandant
Mormor: Valiant Maid


Hvis der er nogen der kan supplere op på Villy's stamtavle har dette også interesse.

Er der nogen der kender ham fra tidligere??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Twyford Dane
  • #1   22. jun 2010 Meget gerne smiley

    Ej hvor spændende!!

    Hvad farve var Twyford Dane??


  • #2   22. jun 2010 Aner ikke om han er død.... ?

    altså der er jo nok desværre en rimelig god mulighed for at han enten snart sover ind eller også er sovet ind eftersom han ifølge allbreedpedigree.com er født i 1988 og derfor er 22 år... Men man kan jo aldrig vide.


    Jeg blev bare så nysgerrig, for nu har jeg gået omkring villy i godt 2 år og har redet ham med jævne mellemrum når hans ejer har haft behov for det, og efter at Sultan blev langtidsskadet med seneskade (samme ejer) har jeg fået lov til at ride Villy fast 2-3 gange om ugen + det løse.


  • #3   29. aug 2010 Hej..
    Hvors 2'er pony er efter twyford dane smiley


  • #4   31. dec 2010 Min Baranos farmors mor og far er de samme som du skriver længere oppe.

    Jeg er kommet frem til de samme som dig og ikke længre bagud. desværre.

    smiley


  • Jette O
    Jette O Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   17. maj 2011 Hej

    Jeg har billeder af Dane, jeg har tilredet ham, redet en masse opvisninger samt stævner på ham i hans unge dage. (Han var mine forældres)

    Mair har jeg også redet på, og har stadig kontakt med den pige som købte hende i sin tid.

    Jeg er normalt ikke på HG, så hvis jeg ikke svarer, så skriv til min mail: Jette.privat@gmail.com, så får du billeder.


Kommentér på:
Twyford Dane

Annonce