{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Twyford Dane afkom
  • #1   19. nov 2010 Også en tidligere rytter her - nogen der ved hvor han er nu?

    Tror nok jeg har nogle billeder af de afkom han fik hos den ejer jeg red ham for, men min computer med billederne på er i stykker, så jeg kan ikke ligge dem ind nu.

    Men jeg er helt enig med Lykke. DEJLIG hingst!


  • #2   21. nov 2010 vil så gerne se billed af hans far men kan ikk finde det nogen steder

  • #3   13. dec 2010 Jeg er også meget interesset i at finde et billede af Twyford Dane, har været rundt på efterhånden mange links, og det er næsten umuligt.

    Men hvor er det han har stået da i har redet ham, både Lykke og Laura?
    Det kunne være man kan søge den vej igennem.


  • #4   13. dec 2010 Tak for det.
    Der må da været et eller andet sted med et billede, han har jo været i Danmark i mange år.
    Har jo også en del afkom smiley


  • #5   13. dec 2010 Ja, det læste jeg på en anden side.
    Det lyder jo dejligt, er igang med at købe et afkom efter ham, så vil jo gerne have så meget info og specielt et billede af ham.



  • Jette O
    Jette O Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   17. maj 2011 Hej

    Jeg har billeder af Dane, jeg har tilredet ham, redet en masse opvisninger samt stævner på ham i hans unge dage. (Han var mine forældres)

    Jeg er normalt ikke på HG, så hvis jeg ikke svarer, så skriv til min mail: Jette.privat@gmail.com, så får du billeder.


  • #7   13. jan 2014 Jeg har et afkom fra ham;) hvis det var afkom fra Twyford dane smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Twyford Dane afkom

Annonce