{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at komme i fol..
  • #1   29. jun 2010 Jeg synes, man hører om det overordnet..
    Jeg har ikke bedækket nogle af mine egne endnu, men jeg har haft nogle til bedækning, og deres brunster har været meget uregelmæssige på de tre af hopperne..
    En gik fint i brunst en hel uge, slog derefter fra, for så at komme i brunst igen derhjemme med det samme.
    En var i brunst hjeme og kom igen i brunst ugen efter, hvor den var hos mig, men var kun i brunst i 2 dage.
    Den sidste kom i brunst i tre dage og slog derefter fra, men havde ingen brunst vist tidligere hjemmefra..


  • #2   29. jun 2010 vi har ikk rigtigt problemer med at få dem i brunst. det klare de nu fint, og de kommer til hingst eller bliver insermineret, men de bliver bare ikk rigtig drægtige

  • #3   29. jun 2010 Jep her driller de også.
    Mille tog hingst i 10 dage men har aldrig vist mere end 5 dage herhjemme.
    Eva er muligvis blevet uren, så der skal tages prøve nu her.
    Så jo det driller lidt.


  • #4   29. jun 2010 hende vi har fået inserminet med tortillas er fandme heller ikk blevet drægtig´.. ØVØVØVØVØV jeg kunne sige alle mulige ord man ikk må lige nu

  • #5   29. jun 2010 til genglæd fik vi os da en anden overraelske i dag, den hoppe der enlig bare skulle slagtes, og som går og opdrager på vores 3 hingsteplage, stod pludselig med et føl ude på marken i dag

  • #6   29. jun 2010 Havde lidt problemer med at få min i brunst, da hun aldrig viser tegn.
    Men hun kom efter ca 14 dage i brunst, og blev så drægtig stort set allerede ved 1. bedækning smiley

    Er scannet på 16. og 30. dagen, og alt forløber planmæssigt, juhuu smiley


  • #7   29. jun 2010 vores har ingen probelmer med at komme i brunst og er gode til at vise det, og de bliver jo så bedækket og der efter lukket på fold igen hvor de bare går og hygger sig, når vi så taget dem ind på 16 døgn ca og scanner dem er der intet.

  • #8   29. jun 2010 tror vi har 1 eller 2 der er blevet drægtige indtil videre ud af 6-7 eller sådan noget..
    vi havde især håbet på at maryland var drægtigt for det er jo trods alt med totillas, så det er jo dyrt sæd


  • #9   30. jun 2010 Jeg har en hoppe, der er sendt til inseminering igen. Den var ikke drægtig på 16. dagen, så det er nu 2. brunst vi prøver. Den viser INGEN tegn, når den er i brunst.
    Denanden skal scannes i morgen, så det bliver spændende.


  • #10   30. jun 2010 Min hoppe blev scannet i går, og er blevet i fol ved første forsøg !

  • #11   1. jul 2010 Jeg har 2 hopper i gang i år

    Fiona holdt som sædvanlig i første forsøg.

    Miss Dior blev sendt til hingst i April, og hentet 4 dage efter igen da hun var blevet scanet og ikke have opstartet hendes brunst overhovedet.

    Gangen efter blev hun sendt til hingst, og insemineret, men hun er ikke helt ok. Opførslen er mærlige. Da hun blev scannet var hun tom. smiley - Og hun havde faktisk lige været i brunst. - Så hun er meget uregelmæssigt

    Så blev hun sendt afsted igen så det passede med bunsten, men den dukkede bare ikke op. Hun blev insemineret for første gang igen i onsdags, og opførslen er stadig underlig...

    Herfra er der ikke andet at gøre end at krydse fingre. smiley

    Åh hvor jeg håber det lykkes...


Kommentér på:
at komme i fol..

Annonce