{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Muligvis med føl? ingen brunst {{forumTopicSubject}}

Da jeg har haft min skønne hoppe ved hingst, men dyrlægen fandt desværre intet foster medmindre hun kun var 14 dage henne eftersom der var en lille " plet" på scanningen men det kunne også være en cyste som mange hopper har...
Vi aftalte så at jeg skulle tjekke hende for brunst igår da han mente at hun ville slå i brunst hvis der ingen føl var, men der var ingen brunst igår eller idag, men har desværre ikke haft ringet pga. problemer med hingste ejeren..

Kan der godt være muligvis for at hun er med føl, eller kan brunsten godt komme indenfor nogle dage? burde jeg scanne hende igen?
( det er 21 dage siden hun blev insemineret for sidste gang idag)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muligvis med føl? ingen brunst
  • #1   23. aug 2011 Hej

    Det er sådan hvis din hoppe har været i fol, men har tabt fostret vil hun desværre ofte ikke vise brusttegn - så derfor anbefaler vores dyrlæge scanning efter 21 dagen.
    Krydser fingre for dig.


  • #2   23. aug 2011 Jeg ville som de andre siger også få min hoppe scannet. Som regel er en manglende brunst jo et tegn på at hoppen er i fol, men man kan ikke vide sig sikker.
    Så få ringet til dyrlægen, og jeg krydser alt hvad jeg har for at den er i fol (:


  • #3   31. aug 2011 en del hopper er allerede gået ud af brunst for i år pga det dårlige vejr, så fordi den ikke kommer i brunst nu er ikke ensbetydende med at den er ifol:)

    jeg købte en hoppe for knap 14 dage siden, den er heller ikke gået i brunst siden den er kommet her, chancerne for den gør det er også små på denne årstid:-)


Kommentér på:
Muligvis med føl? ingen brunst

Annonce