{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Andre med meget rolige føl/plage (: {{forumTopicSubject}}

Hmm ja jeg har så den mest fantastiske hingste plag, efter Stiwie Wonder og Merisen Don Bell...

Men lige fra han kom til verden har han, været ekstrem rolig og afbalanceret anlagt. Han har aldrig været den der løb rundt på folden med de andre og legede, (vi har forsøgt at skifte hans flok tre gange men det har ikke hjulpet)
Han tager alt i stiv arm, lige gyldigt om det er noget han har set før eller noget han ikke har set før...
F.eks. første gang vi trak med ham kunne han gå ALLE stæder uden at kigge ret meget og første gang vi bandt ham på stald gangen stod han også stille. Han er hingsten man kan gøre alt ved! han er utrolig glad for mennesker og elsker opmærksomhed...

Men hvordan kan det være han er så rolig i sit sind, ja ved self godt at der er STOR forskel på heste men mener nu aligevel ikke det her er helt normalt...

Kom gerne med indlæg men hold dem i en pæn tone (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre med meget rolige føl/plage (:
  • #1   26. okt 2011 Jeg tror det er fordi han er hingst.. har tit hørt om virkelig rolige og omgœngelige hingste.. det er bare et skud I tågen ved self ikke om det er rigtig

  • #2   26. okt 2011 Har du prøvet at sætte ham sammen med andre føl eller ungheste?
    Jeg er sikker på han er utroligt cool anlagt, men han burde være legesyg når han er så ung og nogle gange er det bare lettere at lege med andre ungheste smiley


  • #3   26. okt 2011 Har en rigtig dejlig plag Fred Flinstone smiley Aldrig har jeg haft en hest som ham. Han er virkelig rolig.. Han går på fold med nogle rigtig drenge røve, og de får leget, men ser han en komme, er han fuldstændigt anderledes smiley Vi kan lege i ridehallen og på folden mens de andre er der. Han er fuldstændig ligeglad. Han er en hest man kan gøre alt ved. Han er hingst og går sommetider og leger med min ung hoppe i hallen, der er INTET hingstet over ham smiley Han kan stå med benet i en spande vand, det rører om ikke smiley

    Han er en fantastisk hest smiley smiley


  • #4   26. okt 2011 Stine R
    hehe obs havde glæmt at skrive at han kun har stået på fold med ungheste fra den dag han blev født


  • #5   27. okt 2011 Så er han nok bare en meget velovervejet lille hest smiley

  • #6   27. okt 2011 se gorm af dutterup
    han var også mega rolig og man skulle ikke tro han var hingst
    men han måtte desværre lade livet alt for tidligt


  • #7   27. okt 2011 Trist historie

  • #8   1. nov 2011 En hest/føl/plag er til hver en tid et spejl af sin ejer :o)

    Derudover så har alle mine føl været ualmindelige rolige og velafabalancerede - ligesom deres forældre ;o)


  • #9   4. nov 2011 Tinamaria Fabrina J
    enig men i dette tilfælde er der tale om en hingst (han ved det vist ik selv endnu) med en meget urolig mor, der staves med et stort HOPPE, en dame der kan farre op i en spids på 5 sekunder over at se en kat der er i en anden farve end den er vandt til at se :S Skal dog lige siges at hun allerede nu er faldte MEGET til ro (:
    Men plag der har gået på sommergræs og kun lige er blevet set om han var oki til hver dag. Men han havde ikke ændret sig det mindste på trods af ca 3 måneder uden mennesker havde været henne og snakke ret meget med ham (:


  • #10   4. nov 2011 Jeg har tre hingste i alderen 5 mdr., fem år og ni år :o)

    Selvom hoppen præger føllet, sker der også en prægning fra mennesker.

    Mit hingsteføl på fem måneder er allerede så velopdragen, at han godt ved, at napperi er forbudt og jeg kan se, det kribler i ham, men han behersker sig.


  • #11   6. nov 2011 jamen jeg er gankse godt klar over at en del af grunden til hans væremåde er den måde vi har vores omgang med ham på i det daglige men han har stadig i ca en tredjedel af hans liv stået udenfor uden mennesker og aligevel er der ingen forskel det er det jeg syntes er så sjovt ved ham (:

  • #12   20. nov 2011 Mit Palomino føl er også meget rolig. Han er knap 6 mrd og han leger slet ikke mere og har ikke gjort det i 3 mrd. Han går i flok med andre heste og også med et andet føl, der desv måtte aflives for 2 mrd siden.
    Det var kun da han var op til 3 rmd at han legede med min Shettervallak som han morede sig med at trække rundt i grimen;:) Nu slægter han sin mor meget på i sind.


  • #13   21. jan 2013 Det lyder ligesom mit hingsteføl. Han er også super nem og rar og tager alt nyt med ophøjet ro. Selv da jeg skulle trække ham væk fra sin mor første gang. Jeg kunne bare tage ham og trække en god lang tur med ham.
    Han har også haft smed 3 gange nu og står virkelig flot - se evt. den lille video jeg har lagt ind - han er kun 6 måneder smiley


Kommentér på:
Andre med meget rolige føl/plage (:

Annonce