{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Andre med meget rolige føl/plage {{forumTopicSubject}}

Hmm ja jeg har så den mest fantastiske hingste plag, efter Stiwie Wonder og Merisen Don Bell...

Men lige fra han kom til verden har han, været ekstrem rolig og afbalanceret anlagt. Han har aldrig været den der løb rundt på folden med de andre og legede, (vi har forsøgt at skifte hans flok tre gange men det har ikke hjulpet)
Han tager alt i stiv arm, lige gyldigt om det er noget han har set før eller noget han ikke har set før...
F.eks. første gang vi trak med ham kunne han gå ALLE stæder uden at kigge ret meget og første gang vi bandt ham på stald gangen stod han også stille. Han er hingsten man kan gøre alt ved! han er utrolig glad for mennesker og elsker opmærksomhed...

Men hvordan kan det være han er så rolig i sit sind, ja ved self godt at der er STOR forskel på heste men mener nu aligevel ikke det her er helt normalt...

Kom gerne med indlæg men hold dem i en pæn tone (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre med meget rolige føl/plage
  • #1   26. okt 2011 Jeg har en 2-års, som heller ikke løb meget rundt, i forhold til de andre føl. Hun var meget flink at gå ture med i fht. de andre.

    i dag er hun også generelt rolig (dog med tænding), og jeg har kunnet holde hende rolig, mens en kæmpe lastbil bakkede frem og tilbage, lige ved siden af hende, bare ved at give en godbid! Synes selv, det er lidt vildt.

    Hun kan sagtens tænde, men falder ligeså hurtigt ned igen. Hendes mor er MEGET slem, så hun har det efter faren. Moren har visse steder, jeg slet ikke kan ride hende forbi, uden hun bliver fuldstændig paraniod. Og ja, jeg har aldrig før kaldt en hest paranoid, men min er. smiley Hun har nogle voldsomme, nervøse reaktioner, så jeg er glad for, min plag er meget mere fornuftig.


  • #2   26. okt 2011 har også en hingst der er nem og rolig det eneste han kunne tænde over var når man tog bagben på ham det ville han ikke men efter 2 trænings timer så er han helt rolig med det også...min gider heller ikke lege mm og han er også utrolig nem inu, men nu er ham også kun lidt over 1 år

  • #3   26. okt 2011 Min på 1½ år er også rigtig rolig. Han er vallak. Han vil gerne lege med en 3 års vallak når de kommer ud om morgenen, men ellers er der ro på resten af dagen. Han er ikke rigtig bange for noget. Har trukket ham over pressening og haft en elastikgjord spændt løs på ham uden han siger noget. Lægger jeg et tæppe på ham drejer han hovedet for at tygge i det og så trækker han det af.

  • #4   26. okt 2011 har en dejlig hoppe på 2 år som er noget af det rareste, min lille niece på 4år kan mere eller mindre bare løbe hen til hende og klappe hende, hun har også haft holdt hende hvor Gaia bare stivnede fordi hun var bange for at træde på min niece. på Store Hestedag kunne vi bare så og hygge indtil vi skulle ind på banen, jeg skal bare lade være med at hidse mig op, for så hidser hun sig op over at jeg hidser mig op og så kører det smiley

    Hun får dækken på uden at hidse sig op og tager det meste i stiv arm ( dog er riste i vejen farlige og vandpytter)


  • #5   26. okt 2011 Min er også helt cool.. om det er flagrende ting, nye ting, tæppe på, ting over hovedet, få spulet ben, stå alene i stald.. hun er ligeglad og er ekstrem rolig, faktisk til det punkt hvor jeg tænker at det er lige rigeligt.. men mon ikke det ændrer sig lidt når hun bliver størrer. Hun er 1 år og ekstremt "morsyg"

  • #10   26. okt 2011 oki hehe jamen det er simpelthen bare skønt at have det sådan men syntes nu det er lidt sjovt for moderen kan eksplodere ved synet af sin egen skygge og er konstant på krigs stien hehe (:

  • #12   28. okt 2011 min følle på 3 mdr er nu også meget rolig, så jeg nogle gange har tænkt om det nu kan passe;-) og det samme er min fjordhest på 2.... fuldstændig ligeglad med randegraver osv. men det er jo bare dejligt:-)

Kommentér på:
Andre med meget rolige føl/plage

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce