{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.643 visninger | Oprettet:

Drægtig hoppe springer.. {{forumTopicSubject}}

Hej hg!
I går var jeg ude hos min dejlige part, Chanell. Jeg besluttede mig for at løsspringe hende, så det gjorde vi. Hun var super god, stoppede ikke og rev ikke ned. Hun sprang med stort overskud. Men det er sådan, at vi i lang tid bare har troet at hun blev tykkere og tykkere fordi at hun ikke har redet hele vinteren. Men hun er godt nok tyk nu. Hun fik fra en gjord på 110 til en på 140. Da vi striglede hende efter løsspringningen, mærkede vi noget inden i hendes mave, der kunne være en hov. Det tænkte vi ikke længere over, og tog hjem igen. Vi ringede til Chanells ejer, og fortalte det. Og da vi skulle ud til hende igen om aftenen for at ligge dækken på, sagde hun, at vi skulle prøve at presse på den der "hov". Da vi gjorde det, rykkede det sig inden i hende. Hun har alle symptomerne på at være drægtig, hvis det ikke er indbildsk graviditet. Det er jo alletiders!
Men nu er jeg kommet sådan i tvivl, om det har skadet føllet at jeg løssprang hende? Vi har sat hende til at være i 7-8. måned, men dyrelæge kommer ud og vuderer snarest. smiley

Håber at i kan hjælpe!

På billedet kan man se hendes mave under opvarmning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig hoppe springer..
Kommentér på:
Drægtig hoppe springer..

Annonce