{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Hvorfor er der intet på Graf Oldenborg ? {{forumTopicSubject}}

Hey til alle jer derude smiley

For år tilbage døde en hoppe ved navn Scarlet O`Hara, som vi havde solgt, hun var ud af Graf Oldenborg, som jeg søger oplysninger om, da jeg altid gerne har ville vide mere om hendes far imens vi havde hende, da jeg kun kender moren smiley

Men søger man på Graf Oldenborg, såvel på nettet, samt på Dansk Oldenborgs hjemmeside, kan ingen opløsninger findes om Graf smiley Det eneste billed jeg nogensinde har set af Graf Oldenborg, var forside billedet på Oldenborgernes hjemmeside, inden den blev lavet om smiley Så nu spørg jeg jer, både oldenborg avlere, såvel avlere generelt, hvad i måske kan fortælle om Graf Oldenborg smiley

Vi fik som sagt, Scarlet O`Hara ud af ham, det eneste jeg vid udover dette er, at han måske allerede er død, da stamtavle på Scarlet O`Hara blev forsøgt lavet af ny ejere, men ikke kunne lade sig gøre, da begge forældre var bortgående smiley Scarlet er født i 90erne vis det kan være en oplysning smiley Jeg har tidligere fundet en halvsøster til Scarlet, men har ikke efterfølgende fundet flere oplysninger om ham smiley

Det jeg gerne vil vide er, om han fik andre føl end Scarlet og halvsøsteren, i såfald hvor mange og hvor mange år, stod han i avl før han eventuelt døde, samt fødselsdato osv. smiley

Knus den der søger Graf smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er der intet på Graf Oldenborg ?
Kommentér på:
Hvorfor er der intet på Graf Oldenborg ?

Annonce