{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Et sidste farvel {{forumTopicSubject}}

Var i dag for sidste gang ude ved gamle Rachila.
Dorthe(Ejer) har besluttet, at Rachila skal aflives i morgen, da hun jo har sin skade, og har nu også fået astma. Hun er virkelig blevet skidt her på det sidste...så det er nok det bedste at gøre, også med hendes alder smiley
Jeg er SÅ ked af det!
Rachila har virkelig lært mig meget, og er så ked af, at hun ikke er der mere, når at man har brug for det smiley
Jeg har ikke muligheden, for at komme ud til Rachila i morgen, så sagde farvel til hende i dag. Jeg tog derud, med det samme, at jeg havde fået fri, fra skole. Jeg hentede hende fra folden, striglede hende, gav hende en masse gulerødder og bare rigtig hyggede med hende. Jeg har virkelig elsket Rachila helt ubeskriveligt... tror aldrig, at jeg har elsket en hest så meget!
Jeg har egentlig ikke kendt hende så længe, men hun har virkelig lært mig meget på den tid...og vi har lært meget af hinanden!
Er virkelig ked af , at hun skulle væk nu, det hele var lige begyndt at gå så godt, vi havde det så godt sammen og havde et fantastisk venskab.
I morgen får himlen sin smukkeste stjerne, og hun vil altid have en stor plads i mit hjerte, selv om hun ikke er her mere.
Jeg har virkelig elsket dig Rachila, og håber inderligt, at du får det bedre, hvor at du skal hen nu!
Undskyld hvis at der er stavefejl, men det her er skrevet med tårene rendende ned af kinderne!
-Emilia
http://www.hestegalleri.dk/galleri/254131-anden_saerlig_race_rachila__ralle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et sidste farvel
Kommentér på:
Et sidste farvel

Annonce