{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Et sidste farvel ;'( {{forumTopicSubject}}

Har idag måtte sige farvel til min dejligste prinsesse Tuchen , har haft hende i 9 dejlige år . Men de sidste to år har været en slem kamp for mig og hende. Hendes ben gav op , og det var kun det ene forben der virket.
Tog beslutningen sidste tirsdags af sige farvel til hende og ringede derfor til dyrelægen og daka ;( ondt gjorde det.. Vi nød vores sidste dage sammen, og satte mere pris på hun var sammen med sine venner end mig . Hvilket jeg er glad for..

Idag kom dagen , ønsket enlig mest af ringe og aflyse tiden med Dyrelægen. Men tænkte i sidste ende af min pige jo led smerte;( min veninde og jeg besluttede af klippe hendes hale og man af . Da jeg ville gøre det gik hun helt amok , hvilket hun ALDRIG plejer. Var klar over hun viste hvad der skulle ske:( valgte a lade hende dejlige flotte man og hale blive. Hun fik så mange æbler og så meget wrap / foder a hun ikke ville røre det mere til sidst...
Desværre åbnet døren sig og ind kom dyrelægen . Hun skulle først lige ordne 3 andre heste med vaccine' også var det Tuchens "tur" .. Dyrelægen sagde jeg skulle sige pænt farvel til hende inde hun fik en lille "snaps" af slappe af på.. Jeg gik ind i hendes books, hvilket fik mig til af tudbrøle som jeg har gjord hele sidste uge .. Men tuchen ville dog ikke snakke med mig og gik rastløs rundt i sin books ;( fik tilsidst fat på hende og hun fik kæmpe møsser og sin "snaps" .. Valgte af trække hende ud i vores halmlade hvor jeg havde lavet en "frøgræs seng" til hende . Flere gange på vej derud var hun ved af vælte ;( men derud kom hun ...
Vi møsser og hun lagde sit hove på mig .. Stod i ca 10 min med min dejlige skat' og fortalte af hun skulle et sted hen uden smerter og hvor der er masser af græs. Dyrelægen sagde , når du er klar er jeg klar. Jeg skulle ikke stå med hende til det sidste..
Min dejlige mand valgte af stå med hende når hun lagde sig. De har altid været bedste venner ham og tuchen.. Jeg og de andre fra stalden gik ud derfra og farvel var det til min pige .. ;'(
Det var / er så sidste gang jeg ser min bedste pige ;( puha er hårdt valg af stå med smiley

Ville bare skrive dette da jeg ville have lettet mit hjerte.
Tuchen du er altid elsket<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et sidste farvel ;'(
Kommentér på:
Et sidste farvel ;'(

Annonce