{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Hul i læben :( øv {{forumTopicSubject}}

Blev ringet op igår af staldejer at min pony blødte og de havde opdaget et hul i læben
dog mente de ikke det var så slemt igen, så jeg valgte ikke at trodse stormen selvom det ikke ligner mig smiley

kørte derud i morges og kiggede på hende
hun har bidt i en gren eller lignende og den har stukket hul inde i underlæben og derudover har hun en rift i læben og et sår under mulen
vi var lidt bekymrede for om der måske var hul igennem og så er såret inde i munden hævet og betændt

der var blod på hele bokskanten hvor det var løbet ned af, og på væggen inde i boksen, på krybben og sågar også i vinduet ! ufatteligt at sådanne små sår kan bløde SÅ meget

ringede så til dr. dyr, som kom ud nogle timer efter og han tjekkede om der var gået noget hele vejen igennem, men det var der heldigvis ikke! så hun fik et skud antibiotika og jeg fik noget salve til sårene udenpå
nu skal vi så bare holde øje med om det heler, for ellers er der risiko for at der sidder noget i sårene smiley

heldigvis er det bare småskrammer, men stadig øv smiley men er nu glad for at jeg ventede med at køre til idag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hul i læben :( øv
Kommentér på:
Hul i læben :( øv

Annonce