{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Det føles som den bedste dag i mit LIV {{forumTopicSubject}}

Fatter det ikke ... fatter det ikke ....

Jeg har i lang tid tigget og bedt om at få min egen hest. Og når jeg skriver lang tid, så MENER jeg lang tid. I ca. 1 år har jeg rigtig ønsket at have min egen, og her de sidste måneder har jeg virkelig plaget. For nu er jeg nemlig klar til det - jeg rider 2 heste dagligt (dog selvfølgelig den ene mindre end den anden), muger i begge hestes bokse hver dag og aftenfodrer hver dag. Endda i en stald uden vandkopper.

Det er min far der er "problemet" - ikke min mor. Hun synes det er helt fint.

I starten var det sådan, at hvis man fx spurgte: "Far, hvis nu jeg måtte få min egen hest ..." så sagde han: "jamen Røsle, der er jo ikke noget hvis!". Der var absolut ingen mulighed for det.

Her på den seneste tid er min far begyndt at blive lidt mere mør. Han begyndte at spørge om, hvad det mon ca kostede om måneden. Da han fik lagt nogle rigtige tal på boret, som min søde venindes mor havde skrevet pænt ind på et regneark (hurra for hende! :P), begyndte det at blive lidt "bedre".

Og så i aften d. 8. januar 2007 blev jeg hentet oppe på gården (fordi jeg havde cyklet derop på min venindes cykel, som hun havde glemt), og hun sagde: "Røsle, nu er far ved at blive rigtig, rigtig mør med hensyn til det med hest." Jeg var selvfølgelig glad, men sagde ikke noget. Jeg troede desuden bare, at han nu var begyndt at spørge om flere spørgsmål, mere uddybning.

Men nej! Han sagde, at vi nok godt kunne have hest. Nu når han havde set nogle tal var det alligevel okay.

<b>JEG HAR FÅET LOV TIL AT FÅ HEST!!!</b>

Fatter det stadig ikke! Men selvfølgelig skal de første, jeg deler det med være jer :b.

Den skal max koste omkring de 30-35.000 (tror jeg). Den skal enten være pony på 147-48 cm. eller hest som er fra ca. 160 cm. og opefter. Dog ikke en som er 180 :-). Alderen skal være fra 6-10, selvfølgelig afhængigt af temperament og udvikling.


Fatter det stadig ikke smiley

Tak fordi I gad læse det!!! -- og hvis I kender nogen med en hest indenfor disse krav, så siger I bare til med det samme.





<b>Nøøøøøj hvor er jeg glad!</b>

Mvh Røsle &#9829;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det føles som den bedste dag i mit LIV
Kommentér på:
Det føles som den bedste dag i mit LIV

Annonce