{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Minder {{forumTopicSubject}}

Undskylder hvis overskriften ikke er sigende nok!

Har I nogen sinde undervist?

Det hele startede med at der skulle være rideskole hvor jeg har Tonga (havde dog ikke Tonga på det tidspunkt). Jeg var med til at stable rideskolen på benene, der var meget der skulle laves, vi fik stort set kun begyndere ind, og jeg løb som trækker sammen med en veninde jeg havde, de blev bedre og vi skulle ikke trække mere smiley

Min veninde kom nu sjældent interressen for hest forsvandt stille... Jeg mødte op på rideskolen hver dag, for at hjælpe til med opsadling og staldarbejdet når de alle var gået...

En dag ringede hender der ejer gården og spurgte om jeg ville undervise, jeg blev virkelig glad, får det havde jeg villet i lang tid, men hende der ejede gården turde ikke lademig gøre det grundet min alder (jeg var 16), men nu ville hun lade mig forsøge.
Jeg begyndte at undervise, og kom virkelig til at holde af mine tøser smiley både forældre og unger var glade for mig og jeg fik flere hold, og dem kom jeg også til at holde af, holdte dog mest af mit onsdagshold, som var dem jeg startede med... Det gik rigtig fint og de begyndte virkelig at lære noget, og kom altid med en sjov kommentar eller red ind i mig med vilje for at drille, og jeg skubbede til dem, jep vi hyggede os! De kunne intet og inden man så sig om kunne de ride hesten ned med hovedet og lave fine volter, og alt det havde jeg helt alene lært dem smiley

Der var meget arbejde i rideskolen, og pengene holdt ikke til det og vi måtte lukke, jeg måtte sige farvel til alle mine tøser smiley
Jeg husker den aller sidste dag hvor jeg blev hobet op med gaver og søde ord, endda en lille sang, som de selvfølgelig selv havde lavet, jeg blev virkelig glad for alle gaverne!

Ridetimen sluttede for aller sidste gang smiley mine piger græd, det var svært ikke selv at knibe en tåre, de sadlede af og gik alle sammen, jeg sad for enden af stalden kiggede ned igennem den tomme stald, lod en enkelt eller 2 tåre trille ned ad kinderne, nu var de gået smiley

Det er ca 1 år siden rideskolen lukkede, jeg sidder her med stille musik i baggrunden og tænker tilbage på mine piger som bare blev så gode, mine dejlige piger smiley

Jeg har stadig deres gaver, og jeg har mødt dem enkelte gange siden og har hørt fra dem hver gang "Tinna, vil du ikke undervise os igen"

<b>Savner virkelig mine dejlige piger lige nu!

Tusind tak for at du kom igennem dette lange indlæg!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Minder
Kommentér på:
Minder

Annonce