{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Møgdag! {{forumTopicSubject}}

Ah i dag var bare en mega dårlig dag for mig!
I går fik jeg tilbage en tyskprøve med dårlig recultat, hvilket førte til at mine forældre blev ret sure...så blev jeg jo også ked af det selv. Så i dag er jeg stadig ked af det og er træt (tror det er pga vædret) og i skole var jeg ved at sovne hele tiden... Så kom jeg hjem og så skulle vi spise.. hvad havde vi? jo FISK! (det er jeg ik så glad for).. hældigvis var det ikke den værste fisk...

Så skulle jeg gå i stalden. Da jeg skulle til at gå fik jeg sms om at hestene var ude. Fint nok jeg siger til min mor at min søs skal komme og lukke sin pony ind, men det gider ik min mor sige til min søs, hun beder bare mig om at gøre det.. Jeg vil ikke, men går uden min søs (dvs. jeg bliver nødt til at lukke den ind).

Så når jeg kommer i stalden mugger jeg ud, det var okaj for jeg havde byttet alt i boxen i går og han står på sponer.... Så gik jeg for at hænte hestene. Når jeg kommer til foldene ser jeg først at Ulf står med sin LÆDER grime, det er hans STÆVNE grime og den skal bestemt IKKE ud på folden for at tage gjørmebad sammen med Ulf...grrr jeg sætter træktov på ham og trækker han bort til Milles fold. Der står hun MED slugerem. Den skal AF når hun skal ud.. grrr igen... Så fæster jeg træktov på Mille og trækker en i hver hånd. Mille gidder bestemt ikke at skritte og når hun traver vil Ulf oz trave... Jeg får styr på dem, men så vil Mille ud på en mark og så står jeg pludselig midt på folden med en hyp i hver hånd der vil hver sin vej... Jeg får dem til sidst med mig op til staldet og får Kristin (pigen på gården) til at sætte Mille i sin box mens jeg spuler af Ulfs ben. Så bliver jeg nødt til at flytte ham for Kristin skal ud og køre med sin pony og hun skal have vognen ind. Det er fint nok... Men så skal hun vidst køre om ikke mere end 15 min og jeg kan ik ride mens hun kører for Ulf bliver mega stræsset og der bliver Kristin så bange... Flot! Så er jeg nødt til at vænte mindst 1 time før jeg får redet. Så hjælper jeg hende med at sætte vogn og sådan på så det går hurtigere og så pudser jeg Ulf... Men han gidder overhovedet ikke stå stille så jeg bliver ret sur på ham. SÅ kommer Kristins mor (ejeren af stalden) ud og siger jeg ik skal være sint på Kristin pga tingene/stalden ik er 100%, fordi Kristin bliver ked af det. Jeg bliver ked når hun siger sådan for jeg har ik sagt noget ond til Kristin, eller givet hende skylden for noget, jeg har bare været MEGA provokeret pga min grime har fået en rulletur... Så rænder det over for mig når hun har gået og jeg tuder bare helt vildt. Og Ulf gidder stadig ikke stå i ro.. Min mor kommer tilsidst og holder ham så jeg får bandageret ham og sadlet op og redet når Kristin kommer tilbage. HÆLDIGVIS var Ulf sød og ik mega dum når vi mødte lastbiler:)
Så kom jeg tilbage og fik sadlet af og fodret så skulle jeg lave foder til i morgen og ser at der stadig er foder i hans bøtte han skulle haft kl. 12!! Så sender jeg en sms og spør om han ik har fået det til staldejeren... "de fik ik noget fordi der var så vådt ude, de fik kun hø" får jeg så tilbage. Fint nok om jeg havde vidst det før.. stakkels Ulf fik ik mad helt fra kl 8 til 18! Arg jeg er bare mega sur nu... OG har MASSER af lektier for!

Ville bare lige ud med det...

Synes i jeg er dum der bliver sur?
Tiril R


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møgdag!
Kommentér på:
Møgdag!

Annonce