{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

billige, bløde og gode ridestøvler? :) {{forumTopicSubject}}

hej hg!
må nok indse at mine pioneer snart ikke kan holde til mere efter en masse års trofast tjeneste, og er nu på udkig efter nye støvler.
jeg håber og satser på at de kan holde til hest&ryttermessen og at de har nogle tilbud derovre.

men så ville jeg liiiiige høre eksperterne på hg - har i nogle gode støvler i kan anbefale, som ikke koster kassen?

jeg ELSKER mine pioneerstøvler, men har fået den idé at de ikke er så nemme at opspore mere... så jeg må udvide min horisont!

men de må meget gerne være pioneer-alike.
altså meget bløde og rare at have på, og med elastik langs lynlås (for der skal være lynlås! smiley )

desuden vil jeg helst have nogle der er tilladt at bruge til stævner, både i spring og dressur. har godt nok ikke planer om at skulle ud og starte foreløbig, men bare for at være på den sikre side!
(og så vidt jeg husker må man ikke ride dressurstævner med støvler der har snørrer? kan godt være jeg er gal på den)

men jeg håber i kan hjælpe mig, og har nogle idéer til nogle støvler der lever op til mine krav - hvis ikke alle sammen, så bare nogle af dem?! smiley

tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billige, bløde og gode ridestøvler? :)
  • #1   27. jan 2014 Hvorfor skulle de ikke være til at opspore mere? smiley Mange butikker forhandler dem stadig, og du kan også købe dem brugt?
    Står selv inde med et par jeg lige er vokset ud af, så hvilken str søger du evt.?
    Til Hingstekåringen sidste år så jeg helt bestemt et par butikker med dem, så det er bare at gå på jagt smiley


  • #2   27. jan 2014 Jeg har et par Bokaj, jeg synes de har holdt fortrinligt, på trods af at jeg har mishandlet dem igennem de tre år jeg har haft dem.
    Lynlåsen er dog lige ødelagt, men ellers fungerer de super godt. De er utrolig bløde, og har både elastik og lynlås.
    Mine kostede knap 2000 kr, lige da de kom frem. Der er vidst kommet en ny version, så du kan sikkert finde den gamle model billigere


  • #3   27. jan 2014 ena: der er bare INGEN butikker nær mig der sælger dem længere, synes jeg! kan overhovedet ikke finde dem o:
    men altså, dem jeg har nu er vist str. 36... kan ikke huske hvad det er af læg og højde og sådan dog smiley

    men så vil jeg ihvertfald satse på at de har dem til hingstekåringen! smiley


  • #7   27. jan 2014 tak for svar alle sammen! smiley

Kommentér på:
billige, bløde og gode ridestøvler? :)

Annonce