{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Opstaldning {{forumTopicSubject}}

Jeg står på den hyggeligste lille gård i Kirke Værløse i et område hvor jeg nærmest er vokset op og har stået i området for evig også med min mors gamle hest og er super glad for at stå der! min hest har det rigtig godt der smiley - mit problem er bare at der er ingen ridebanen! kun meget lille ridehus som er på størrelse med en 10 meters volte.

Vi kan låne en lille bane på nabo gården? der er bare rigtig meget sand på den så den er ret så dyb og alt for lille til min hest? og når det regner er det den rene glat banen at ride på.. så det eneste jeg rigtig kan er at ride i skoven som ligger lige i baghaven.

Vi har også Kirke Værlse rideklub lige 10 min fra og vi har prøvet flere gange at blive medlem af klubben og får ridehus/banekort men intet nytter da klubben er nærmest er helt dø

Jeg har ridehus/banekort ud på Slangerup Lynge rideklub (SLR) men der skal vi køre frem og tilbage hver gang vi skal ride dressur eller spring og sådan en dag som idag hvor det har sneet meget er det ikke sikkert vi kan køre med trailer.. så føler jeg ikke kan komme nogle vejene med min ridning? Da jeg ikke rigtig har noget sted at ride..

Min mor vil ikke rigtig flytte da det jo er en rigtig dejlig stald med masser af søde og dejlige mennesker men min mor mest bare skovturs rytter som godt kan lide bare at tulle rundt i skoven.. men jeg vil gerne til at ride noget mere seriøst og ride nogle flere stævner

Er så frustreret over hvad jeg skal gøre? da jeg har en super hest der kan og vil men at jeg ikke har nogle steder at træne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning
  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #3   1. feb 2014 Kan i ikke nøjes med at flytte din og så lade din mors blive stående? Er der ikke stalde med faciliteter i området? smiley

  • #4   1. feb 2014 Det lyder da mærkeligt at det ikke skulle være muligt at ride på Kirke værløse rideklub?? er det ikke stadig Jes og Gitte der driver den, der står da masser af heste, og de driver da også rideskole?
    Har du ringet til Gitte og snakket med hende?


  • #5   1. feb 2014 Ja det er stadig Jes og Gitte - de siger bare at klubben ikke er deres ansvar og de ikke kan hjælp? smiley
    - Iben har min mors gamle hest stået i mange år (er nærmest opvokset på den gård) smiley det eneste grund til vi ikke prøver hos Iben er at vi gerne vil have vores hest går mere ude om dagen smiley


  • #7   3. feb 2014 Ridebanen er desværre kun for opstaldet eller dem der bor på Orehøjvej, så det er desværre ikke en mulighed smiley (vi har været ned og spørgere)

Kommentér på:
Opstaldning

Annonce