{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Når hesten er fræk ?? {{forumTopicSubject}}

Hmm.. Jeg ved godt, at i siger, at heste ikke kan være frække og ikke kan provokere. Tror min hest har iagtaget min hund for meget i så fald.

Han har haft det sjovt med at hoppe igennem et svagt sted på hegnet her over weekenden, i protest over lidt mindre hø (skulle være sikker på at have rigeligt til i morgen hvor jeg henter nyt). Da jeg så smutter ud med mere tråd og plastik for at ordne hegnet, starter min pony ud med at tage min hegnstråd og gå med den .. Hmm, tænker jeg, for hegn smager altså ikke særlig godt..
Jeg får taget snoren fra ham og sat den på plads, og cirka to minutter efter står han endnu en bid snor i munden og ser tilfreds ud.. Mhpff..

Da jeg har fået sat den del snor op (for at være sikker på at det ikke var det område han brød ud af, vores hegn trænger til en udskiftning der), gik jeg op til det svage område hvor min pony stod og ventede. Så snart jeg kigger væk hopper han lige igen, og stiller sig selvtilfreds på den anden side. Ville han med ind igen? Ikke nikke næh nej om det var en god plan!
Da så endelig krikkedyret står på den rigtige side af hegnet begynder han at ville have mine plastposer, som jeg ville hænge på hegnet for at sikre mig at han kan se det.

Pff, og i siger heste ikke kan være frække? Min kan åbenbart godt! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hesten er fræk ??
Kommentér på:
Når hesten er fræk ??

Annonce