{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Hjælp? Godbidder uden for meget fedt. {{forumTopicSubject}}

Min pony står halt, og må ikke lave særlig meget, så jeg vil gerne aktivere ham i hovedet, så han ikke keder sig alt for meget. Men mit problem er at han let bliver tyk, og jeg skal jo bruge forholdsvis mange godbidder, og der er både for meget sukker i de normale, og de er for dyre i drift. Så, hvad kan i anbefale, som ikke er for dyrt, og ikke har alt for meget fedt/sukker i.
- Hvilke slags godbidder bruger i? smiley
Kh Kristine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp? Godbidder uden for meget fedt.
  • #2   13. apr 2014 Bag nogle selv smiley Det er super nemt og hestene plejer at være vilde med det, riv nogle gulerødder og æbler, og smuldre noget rugbrød samt bland med lidt havregryn, så rul det til små kugler og ind i ovnen og bag dem til de er hårde. Ellers så søg på opskrifter der er en masse på nettet smiley

  • #3   13. apr 2014 Jeg bruger gulerødder, skåret i skiver (: er så heldig at have en hest der heller ikk gider æde andet, og bare spytter heste godbidder ud igen (lucky me, der så fik købt en kæmpe spand med godbidder dyret ikk gider æde -.-)

    Men gulerødder, eller æbler?
    Det jo også helt naturligt (;


  • #6   13. apr 2014 Jeg bruger nogle sukkerfrie, dem køber vi i Tyskland ved Duss, kan desværre ikke huske hvilket mærke det er smiley

Kommentér på:
Hjælp? Godbidder uden for meget fedt.

Annonce