{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.840 visninger | Oprettet:

Erfaring med Equsana Cool Performance? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Hvilke erfaringer har i med Equsana Cool Performance?

Står og skal flytte opstaldningssted og skal i den forbindelse selv til at stå for indkøb af foder. På nuværende tidspunkt bliver han fodret med havre, roepiller, grønpiller og vitaminer. Desuden supplere jeg selv med horsespeed + ca 12 kg wrap.

Roepiller og grønpiller ville jeg gerne væk fra pga holdbarheden når de er opblødt, da det ville være umuligt at blande til et par dage af gangen ved ferie mm.

Overvejer at bruge Cool Performance, en smule lucerne samt selvfølgelig wrappen. Er det helt tosset?

Hesten der skal have det er en snart 18årig oldenborg/fuldblod vallak, der bliver redet ca 5 gange om ugen (western). Desuden kommer han til at stå på græs i de lyse timer året rundt samt døgnfold om sommeren. Er i fin huld pt, men har dog en smule tildens til at tabe sig i de kolde måneder.

På forhånden tak smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Equsana Cool Performance?
  • #1   9. maj 2014 Jeg har brugt cool performance i en kort periode, men jeg synes det har fungeret fint smiley Stivelses indholdet er ikke så højt, og jeg er vild med at det er pelleteret smiley og min hoppe spiser det!

    Jeg gik dog væk fra det, da min hoppe fik konstateret mavesår - igen (uden relation til dette produkt) smiley


  • #2   9. maj 2014 Jeg har brugt cool performance igennem vinteren. Jeg brugte det fordi at min hest var blev alt for tynd. Han blev hurtigt rigtig pæn at kigge på, hans pels var super flot og han spiste det med glæde, selvom han er meget kræsen smiley Super godt foder!

Kommentér på:
Erfaring med Equsana Cool Performance?

Annonce