{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

sadel til lille welshpony {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg håber lidt at i kan være behjælpelige med et bud på en god sadel til en spinkel welsh pony på ca 122-125 cm.
Meget gerne en dressursadel med god støtte til en pige på 8 år (spinkel af bygning).

På forhånd mange tak for jeres hjælp.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sadel til lille welshpony
  • #1   22. maj 2014 Bates pony dressur sadel med cair 15 tommer (ikke større end 15 tommer) den kan man skifte cob jern i så man selv kan regulere for græsvom eller vintermave eller...
    DT Sattel (fåes nok kun i Tyskland) også 15 tommer aldeles fantastis sadel som er lavet på en fabrik der er datter til Kieffer eller sådan noget....super kvalitet og mega god.
    Det er dem vi har til vores welsh ponyer herhjemme som er meget korte smiley
    Tror måske du kan se dem på min profil (Mischa og Montana)


  • #2   22. maj 2014 Alternativet er en bomløs men nu skriver du dressursadel med god støtte og der er ikke så meget støtte i de bomløse, til gengæld skal man ikke spekulere så meget over om den er lang eller kort eller tyk eller tynd smiley

  • #3   22. maj 2014 Det er meget forkselligt hvilken type ryg små ponyer har - jeg vil anbefale dig at få en saddelmager ud da de kan se hesten hvilket vi jo ikke kan. Hvad der fungerer for en hest fungerer måske ikke for 10 andre smiley

Kommentér på:
sadel til lille welshpony

Annonce