{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kvinde mistet livet efter fald.
  • #1   2. jul 2014 RIP

  • #2   2. jul 2014 Puha, ja ridning er farligt, det kan så hurtigt gå galt. Går ud fra, at hun ikke havde hjelm på, men det står der intet om. Kunne være spændende at vide.
    Men stakkels hendes veninde der var med og familien.


  • #3   2. jul 2014 tror ikke hun havde hjelm på desværre,

  • #4   2. jul 2014 Hold da op, hvor er det dog uheldigt! smiley

    R.I.P


  • #5   2. jul 2014 Hun kan være landet direkte på hovedet, med hjelm, og brækket nakkken

  • #6   2. jul 2014 Ej hvor forfærdeligt! smiley
    R.I.P


  • #7   2. jul 2014 Jeg lavede også et stunt i dag, og landede med hovedet direkte på en stor sten, heldigvis havde jeg da ridehjelm på, men resten af kroppen er godt gennembanket!

  • #8   2. jul 2014 R.I.P.. Det er farlig sport!
    Jeg har selv engang landet direkte på mit hoved, men havde hjelm på, og kom intet til, udover andre dele af min krop, og hovedpine, som var væk dagen efter (:


  • #9   2. jul 2014 Puuha det er tæt på hvor jeg bor, håber sørme ikke det er en jeg kender smiley
    Stakkels kvinde og pårørende. R.I.P.


  • #10   2. jul 2014 (link fjernet)
    Hun havde hjelm på. Hvor er det uheldigt.
    R.I.P


  • #11   2. jul 2014 hun er landet direkte på hovedet. Hun havde hjelm på. Dog brækkede hun nakken, og døde direkte på stedet..
    må du hvile i fred!


  • #12   2. jul 2014 R.I.P

  • #13   2. jul 2014 Håber da virkelig hun havde hjelm på i hvert fald.

  • #15   3. jul 2014 Det er VILDT det kan gå så galt bare ved hesten snubler. Og så endda med hjelm på hovedet. Det er ikke hvad jeg normalt havde betragtet som et vildt fald.
    Hvor må det være forfærdeligt som pårørende! Og specielt også for rideveninden som var med. smiley


  • #16   3. jul 2014 Det er meget tragisk. Det drejer sig om en meget rutineret distancerytter som aldrig ville ride uden hjelm. R.I.P.

  • #18   3. jul 2014 HUN HAVDE HJELM PÅ!!!!!

    Og havde hun ikke haft var der nok gjort opmærksom på det i artiklen!

    Og en ridehjelm forhindrer ikke en i at brække nakken mv...


  • #19   3. jul 2014 Hun havde hjelm på, en hjelm forhindre ikke nakken i at brække.

    Nu kendte jeg rytteren, hun lærte mig hvordan man skulle ride i bjerge til NM og bakkede mig virkelig op da jeg på et tidspunkt var ved at miste modet til det ridt. Vi har også hjulpet hende til et par distance stævner.
    Istedet for at gå op i hvor vidt en afdød havde hjelm på eller ej, så skulle man istedet tænke på den afdødes pårørende som nu sidder tilbage uden deres elskede familiemedlem eller veninde. Og hvordan vil de ikke have det med alle de "hun havde sikkert ikke hjelm på, derfor er det hendes ejen skyld" kommentare?
    Skam jer!!!

    R.I.P Ulla, sender mine tanker til din familie.


  • #21   9. jul 2014 Er engang blevet smidt ind i en væg med hovedet i først og bagefter ryggen... Uden sikkerhedsvest da jeg ikke havde nogen. Nu rider jeg ALTID med vest og ridehjelm.

    R.I.P
    Stakkels rideveninde!


  • #23   9. jul 2014 Puh, ja, og det er jo ikke engang fordi der skete noget smiley Altså, alle heste snubler jo fra tid til anden, det kan man jo på ingen måde forhindre. Der er absolut ingen skyld at placere nogen steder, eller noget man kunne have gjort anderledes.
    Varme tanker herfra, det er farligt at leve livet. Men sejt at hun blev ved, selvom hun var på vej på i alderen.


  • #25   9. jul 2014 Frygteligt og stakkels efterladte.
    Jeg synes det er interessant om hun havde hjelm på eller ej, for at se hvornår hjelmen virker. En almindelig hjelm beskytter jo ikke nakken, så ville være interessant hvad man så kunne gøre, for at undgå lignende episoder. Ville en vest havde hjulpet? Måske en airvest, da de vist har en pude til nakken, men det afhænger jo nok af hvordan man lander.
    Vi skal lære af sådanne tragiske ulykker og vide at vores sport er farlig.
    Så min interesse for om hun havde hjelm på eller ej, er bestemt ikke for at pege fingre. Sådanne ulykker er forfærdelige, men jeg håber vi alle lærer lidt deraf.
    RIP.


  • #26   9. jul 2014 Line, Jeg kom med fuld udrykning til Esbjerg.... Hvor de konstaterede (efter 5 timer) at jeg var sluppet med en større hjernerystelse og en MEGET øm ryg... Min ryg blev blå, lilla og sort smiley

  • #29   14. jul 2014 Jeg har læst at hun havde en hjelm på smiley

  • #30   25. jul 2014 R.I.P

  • steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 8
    #31   24. aug 2014 vi kan hurtigt blive om det er dybt tragisk en ridetur skulle tage denne drejning, synes det er håbløst i siger i håber hun havde hjelm på?? den hjalp tydelig vis ikke...
    når vi stiger i sadlen rutineret rytter eller ej er det ingen hemmelighed hvad den yderste konsekvens kan være??.. det håber jeg alle er bevidste om, det er noget man må leve med vis man vil dyrke denne fantastiske sport som ridning er.. det som jeg tror er ved og ske i ridesporten er især de nye som begynder, man lære altid man skal havde hjelm og vest på vis man springer synes efterhånden man kan fornemme folk bruger det som en form for falsk tryghed og måske glemmer og være vågen når de rider, ikke sagt det er det som er sket her! har haft masser af heste som tit er snuplet præcis på samme måde som hesten her, er dog aldrig røget af! vi ser unge/voksene sidde med mobiler og andre ting på ryggen af en hest til dagligt burde dette finde hjemme?? det er kun vores eget liv vi leger med!
    dette indlæg vil nok fattes provokerende for nogle men håber det får folk til og vågne lidt op og tænke en ekstre gang når de stiger til hest. et dødsfald er et for meget


  • #32   24. aug 2014 Jeg SKAL altid ride med vest, pga. jeg blev smidt i en mur og kom med fuld udrykning. Jeg blev undersøgt i hoved og røv for at se om jeg havde brækket ryggen smiley Slap heldigvis med en hjernerystelse og en helt lilla ryg :S Og faldt af ned i et spring i torsdags smiley Sprang igen om lørdagen smiley :D Det er bare på hesten igen. Men du har ret: Det er en farlig sport men JEG syntes det er risikoen værd smiley

  • steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 8
    #33   24. aug 2014 vil ikke undvære sporten fordi den er farlig bare man kan få folk til og bruge den øverste del når de sætter sig op smiley

  • #34   24. aug 2014 Hun døde da i det mindste på stedet, fremfor at lide.
    RIP!


Kommentér på:
kvinde mistet livet efter fald.

Annonce