{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.674 visninger | Oprettet:

Enghøjs ponyclub, hvordan var det da i var der? :) {{forumTopicSubject}}

Jeg var der i uge 31, her er min lille "anmeldelse" men hvad syntes i om ridelejren? smiley

- Hestene: Meget originale rideskole ponyer- og heste :), der var mange af dem der sparkede og bed, men ingen af dem stak af eller noget., Så søde heste (de var faktisk ok. til at mix'e hest og rytter sammen.

- Undervisningen: De delte eleverne op i 6 hold (1 nede, 1 oppe, 2 nede, 2 oppe, 3 nede og 3 oppe) deres undervisning er dog ligemeget hvad cirka til nogen der har redet i 2 år og under. Jeg har redet i 6 år så jeg blev lidt skuffet over undervisningen smiley

- Hjælperne: De er meget dovne, men de fleste er søde smiley

- Maden: Ehhhmmm... Bare lad være med at spise syltetøj og ketchup så skal du nok overleve smiley

- Værelserne: Er mega hyggelige :), man er cirka 9 på hvert værelse og der er mange aktiviteter sammen med ens værelseskammerater så dem får man det hurtigt sjovt med. Det var dog liiidt svært at gå i bad for man kunne ikke låse ind til badeværelset xD

- Regler: De var ret fair- "gå i seng kl. 21:30", "morgenmad kl. 8" også var det STRENGT forbudt at træde på deres blomster eller hive i deres græs X) smiley


Men en ok ridelejr, man skal komme der mere for hyggens skyld og ikke undervisningen... eller madens skyld! smiley
De er virkelig søde mod deres heste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Enghøjs ponyclub, hvordan var det da i var der? :)
  • #1   7. aug 2014 Var utrolit skuffet over min ridelejr for et par år siden havde selv redet i 7 år der og jeg var 11... jeg fik rideskolens mest dovne og kedelige lave pony, selvom jeg var van til at ride ungheste der stak af... man skulle dele pony/hest (det er en stor nedtur da jeg vælger ridelejr for at få min egen pony i en uge) så jeg havde det sjovt og jeg lærte en masse mennesker at kende men har prøvet noget der var bedre

  • #2   7. aug 2014 Jeg vil give dig ret i at der er mange ridelejre der er bedre (petersminde kan godt anbefales). Jeg syntes faktisk at det var okay at dele pony for så skulle man ikke strigle alene til striglekonkurrencen, eller pudse seletøj alen osv. smiley

  • Ane O
    Ane O Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 10 Følgere: 7 Svar: 11
    #3   26. mar 2015 jeg var der i efterårsferien 2014 og mener lidt det samme som dig! men maden er lidt trist hvis man ligesom mig ikke kan lide kartofler... jeg havde Frederik for mig selv, og det var en super hyggelig ride lejr. da jeg kom hjem kunne jeg godt mærke fremgang i min ridning! vi måtte dsv ikke ride uden sadel da hestene ikke var vant til det, men det giver mening. Det var rigtig hyggeligt når vi sad og spiste osv... og med en sød pony kunne det da ikke blive bedre smiley jeg vil klart anbefale dem! og i påskeferien skal jeg derhen igen! så jeg glæder mig!

Kommentér på:
Enghøjs ponyclub, hvordan var det da i var der? :)

Annonce