{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.774 visninger | Oprettet:

Hestetips til enhver hesteejer {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Måske dette emne har været oppe før, men så må i lige bærer over med mig smiley
Tror ikke jeg er den eneste der nogle gange bare synes at det er LIDT dyrt at købe ting til hesten i hestebutikker, så i denne tråd søger vi en masse gode tips til os "fattige" hesteejere, og en masse andet smiley
Det kan bla. være hjemmelavet ting man kan lave, i stedet for at købe det til den fordoblede pris i butikkerne, eller uundværlige ting til stalden/staldskabet, ELLER hvor man kan købe de basale ting (eller andet) til BILLIGE priser

Lad venligt være med at skrive noget der er en anden der HAR skrevet, da det bare bliver forvirrende smiley

Kan da lige starte med et par stykker:
Skær dit gamle tørre franskbrød eller rugbrød ud i tern, og brug det som godbidder i stedet for at købe dem smiley

Hvis din hest har sur stråle, så bland blåsten op med vand, og dup en vat tot i blandingen, og pres totten ned i revnen, det hjal rigtig hurtigt på min smiley Det er MEGET billigere end at købe en eller anden drik, som for det meste bare er noget eddikevand, eller tjære smiley

Man kan købe billige hønet, eller høposer i "biltema" smiley

Pluk dine egne hyben, eller køb pulveret i brugsen, eller i tigeren smiley

Hvis du skal vaske din hest, så kan du bare bruge opblødte sæbespåner. Jeg synes at det hjælper ok (nu har jeg ikke prøvet nogle af de dyre hesteshampoer, så kan ikke samligne, men er selv godt tilfreds med de MEGA billige sæbespåner smiley
)

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestetips til enhver hesteejer
Kommentér på:
Hestetips til enhver hesteejer

Annonce