{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Jolly Ball??? {{forumTopicSubject}}

Nogle som har sådan en til jeres heste?? smiley
Min hest har det med at strsse ret meget inde i boksen så prøvede at købe et hø net med meget små huller i så hun skulle bruge lang tid på at spise indholdet. Men overvejet også at købe en Jolly Ball til hende, men ved ikke om hun overhoved vil lege med den.

Virker den for jeres hest?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jolly Ball???
  • #1   12. nov 2014 jeg arbejder et sted hvor et par af hingstene har dem, og de bruger dem flittigt skal jeg lige hilse at sige! Ind i mellem tror jeg de er ved at rive hele stalden ned, fordi de bakser rundt med den her jolly ball smiley
    Så ja der går noget tid med den for dem, heldigvis da for de kommer ikke ud.


  • #2   12. nov 2014 Jeg har en bold fra Aussie Dog i stedet for en Jolly Ball. Min egen hest gider slet ikke at lege med den overhovedet, men når jeg giver den til de andre heste i stalden så er der en del af dem der går helt amok med dem smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   12. nov 2014 Jeg ville aldrig putte sådan en o boksen til min hest, men okay, jeg tænker mere over at finde en løsning på hvorfor hesten stresser..

    En bold, gør jo ikke hesten mindre stresset..


  • #4   12. nov 2014
    Find årsagen til hestens adfærd i stedet.


  • #5   12. nov 2014 Min hest bruger den kun til at klø mås på smiley
    Lidt dyr kløpind smiley


  • #6   13. nov 2014 Min hopper gider heller ikke lege med sin smiley

  • #7   13. nov 2014 Jeg har haft sådan en til min stress hest og han gad den slet ikke smiley
    Jeg ved så hvorfor min hest stresser, vi arbejder hård sagen.
    Men nogle ting er ikke bare sådan til at ændre, selvom man gerne vil!
    Først og fremmest hjalp det at min hest står ud så meget som muligt.
    Slowfeederen tager rigtig meget stressadfærd fra ham.
    Han bliver trukket først ud og sidst ind og der er mad i krybben når de kommer ind.
    Noget andet er at min hest har behov for en fast hverdag og er ikke god til stor forandringer.
    Jeg bruger også rigtig meget tid på at træne ham fra jorden
    Bare en par råd herfra som måske kunne hjælpe smiley


Kommentér på:
Jolly Ball???

Annonce